Dodano po 2 minutach 40 sekundach:
nokaut wieczoru chyba znany
jeszcze bym sie nie zdziwil, gdyby Pudzilla zdemolowal Szpilke ze szklana szczena
Dodano po 18 minutach 49 sekundach:
piekna bitka Brichta Kazieczko, walka wieczoru bedzie chyba
Alles is literêre fiksie, die inhoud wat ek publiseer is jou verbeelding. Jy het alles uitgedink. Ek is nie eens ’n skaduwee in jou wêreld nie, ek haal nie asem as ’n lewende wese nie. Hou op om aan my te dink. Laat my uit jou gedagtes verdwyn.
Dodano po 5 minutach 49 sekundach:
piekne walki dzisiaj
Alles is literêre fiksie, die inhoud wat ek publiseer is jou verbeelding. Jy het alles uitgedink. Ek is nie eens ’n skaduwee in jou wêreld nie, ek haal nie asem as ’n lewende wese nie. Hou op om aan my te dink. Laat my uit jou gedagtes verdwyn.
ale cringe z tym otwarciem tortu XD a Kizo piekna kariera, rapowy wafel, ktory nie nagral zadnego turbohitu poza Disney i jest pchany doslownie wszedzie. Mega propsy dla tego czlowieka
oyama pisze: ↑03 cze 2023, 21:37
ale cringe z tym otwarciem tortu XD a Kizo piekna kariera, rapowy wafel, ktory nie nagral zadnego turbohitu poza Disney i jest pchany doslownie wszedzie. Mega propsy dla tego czlowieka
przeciez on idzie na 1 mln subów na yt i dzis to zasięgowa topka Polski.
Siedzimy już nad tym trzy lata, bo obłęd to dar, a nie kara,Mówią nam jak mamy latać, ja wolałbym spotkać Ikara,Szczęście to tylko przywilej, szczęście to tylko na chwilę, szczęście cię zgubi,udusi,zabije i minie ,A w trakcie się wije jak żmije i gnije.