1. Wake Up Mr. West
2. Heard 'Em Say (feat. Adam Levine)
3. Touch the Sky (feat. Lupe Fiasco)
4. Gold Digger (feat. Jamie Foxx)
5. Skit #1
6. Drive Slow (feat. Paul Wall & GLC)
7. My Way Home (performed by Common)
8. Crack Music (feat. The Game)
9. Roses
10. Bring Me Down (feat. Brandy)
11. Addiction
12. Skit #2
13. Diamonds from Sierra Leone (Remix) [feat. Jay-Z]
14. We Major (feat. Nas & Really Doe)
15. Skit #3
16. Hey Mama
17. Celebration
18. Skit #4
19. Gone (feat. Consequence & Cam'ron)
20. Diamonds from Sierra Leone
21. Late
Dziś 17 rocznica wydania Late Registration. Jak oceniacie? Często wracacie? Ja lubię sporo kawałków stąd, ale jakoś rzadko wracam do całości. Najlepszy kawałek? Ja się zastanawiam pomiędzy Diamonds From Sierra Leone a Gone
Wracam, kiedyś najmniej lubiłem z tej trylogii akademickiej ale z czasem wyrósł u mnie na top 1 ten album.
Ulubione numery Diamonds From Sierra Leone(wersja bez Hovy, bo Kanye dał tu najlepsze zwrotki w karierze), Heard Em Say i Gone
Wypusc yandhi a nie ze Cie Walmart Cie (ona Cie) jebie na twoje siano no ale przeciez American dream innit
Chief Keef pisze:
I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night