Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
podobno numer z The Weeknd bedzie na deluxe
ok is the hardest, I swear to God
We gon' be okay
We gon' be okay
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Został dodany nowy utwór:
- przedszkolanek
- Posty: 19791
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
poziom tego albumu to chyba największe dla mnie zaskoczenie tego roku, położył pośmiertną życiówkę
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Juice WRLD & The Weeknd - Smile (Official Video)
Spoiler
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Righteous to świetny numer 
ok is the hardest, I swear to God
We gon' be okay
We gon' be okay
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Wleciała platyna. 
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Juice WRLD & benny blanco - Real Shit
Juice WRLD feat. The Kid LAROI - Remind Me Of You
Ostatnio zmieniony 26 lut 2023, 0:47 przez TheD, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Juice WRLD feat. Young Thug - Bad Boy
Ostatnio zmieniony 26 lut 2023, 0:47 przez TheD, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
bez kitu to dobre, szczególnie instrumental i thugga
Ostatnio zmieniony 12 mar 2021, 11:07 przez sebring, łącznie zmieniany 1 raz.
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
RAP GAME TOM HANKS
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Wyjebany numer "Bad Boy" 
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Juice WRLD - Conversations
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Dobry tez numer
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Re: Juice WRLD - Legends Never Die (2020)
Podbijam, bo pięknie wchodzi ten album ostatnio. Dobrze było wrócić. Brakuje mi emo rapu tego gościa. 




