piotr474747 pisze: ↑14 wrz 2026, 3:04
Festiwal w Berlinie na którym główną 'gwiazdą' był Sido, Kool Savas i Eko Fresh? To równie dobrze memoriały O.S.T.R'a możesz sobie wpisać jako taki 'festiwal'... No bardziej nietrafionego porównania się chyba nie dało dać na potwierdzenie tezy że 'oldskulowe festiwale mają się dobrze w Europie'
Nie ma to jak nie zrozumieć argumentu/trendu i pominąć najważniejszą część posta.
Mi w ogóle nigdy nie było dane być na HH kemp i mi smutno trochę z tego powodu, czuję jakbym coś bezpowrotnie stracił. Jak jeździłem kiedyś na festiwale hh to do Płocka, tam było w huj zajebiście
(..) The way you make fun of me and take potshots at me here.
It’s a shame. It doesn’t help anyone. Except perhaps your egos…
I’m the one who brought you all together. I founded and built Kemp from scratch, and yes, I didn’t
manage it this year. (...)
You keep writing the same thing over and over again here. Just like little children. But I don’t have
time to write back to you every week, repeating myself and apologising.