Zdzisława Sośnicka - Dobranocka, moje kochanie...
w tej edycji robimy beat making videos
1. Na filmie widoczny jest proces twórczy (nie tylko utwór finalny na ścieżkach). W przypadku skomplikowanej obróbki można skrócić przedstawienie procesu twórczego.
2. Jeśli utwór tworzony jest ITB (na komputerze), to wystarczy skrócony montaż z procesu (może być w całości, ale wystarczy podzielić to fragmentami pracy nad elementami numeru). Maksymalny czas filmu to np. 5-10minut pracy nad utworem + nagranie całości bitu.
3. Jeśłi utwór jest tworzony OTB (out of the box, z zewnętrznym hardwarem) to może być zagrany w formie jam session. Ta reguła jest opcjonalna w przypadku pracy ITB.
4. W przypadku fragmentu filmu z procesu twórczego dźwięk musi być zgodny z odsłuchem.
5. Montaż gotowego bitu może mieć format post-synchro/artystyczny
>>> PLEJLISTA <<<