UnoTheActivist - Limbus 3 (2022)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: instinkt, luk0as

Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

UnoTheActivist - Limbus 3 (2022)

Post autor: sebring »

AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
Awatar użytkownika
vampmoney
Posty: 3092
Rejestracja: 18 kwie 2019, 3:10
Lokalizacja: Jarosław

Re: UnoTheActivist - Limbus Pt. 3 (TBA)

Post autor: vampmoney »

Mocarnie czekam, Unoverse 3 jego najlepszy album przejebany od początku do końca a astral plane i next move dwójka to jest :oops:
Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

Re: UnoTheActivist - Limbus Pt. 3 (TBA)

Post autor: sebring »

mi sie unoverse 3 co najwyżej umiarkowanie podobalo, sa moze niektore numery fajne jak ten collab z ty dolla signem ale za duzo tego odtworczego "rage" gówna

limbus pt 2 chyba za to moj ulubiony projekt uno, spoken in tongues scisla topka jego piosnek więc czekam na trojeczke
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

Re: UnoTheActivist - Limbus Pt. 3 (TBA)

Post autor: sebring »

limbus pt. 2.5 na soundcloudzie

embed niestety odmawia posłuszeństwa

https://soundcloud.app.goo.gl/5J43i
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
Awatar użytkownika
luk0as
Moderator
Posty: 1794
Rejestracja: 17 kwie 2019, 13:01

Re: UnoTheActivist - Limbus 3: After Death Is Life Forever (TBA)

Post autor: luk0as »

Spoiler
ok is the hardest, I swear to God
We gon' be okay
Awatar użytkownika
luk0as
Moderator
Posty: 1794
Rejestracja: 17 kwie 2019, 13:01

Re: UnoTheActivist - Limbus 3: After Death Is Life Forever (23/09/2022))

Post autor: luk0as »

Spoiler
ok is the hardest, I swear to God
We gon' be okay
Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

Re: UnoTheActivist - Limbus 3 (2022)

Post autor: sebring »



Dodano po 17 godzinach 13 minutach 20 sekundach:
Re: UnoTheActivist - Limbus 3 (2022)
sa tu naprawde bardzo fajne nuty, ale za dlugie to kurwa, za dlugie
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
ODPOWIEDZ