Rick Ross - Teflon Don (2010)
: 18 gru 2021, 13:23
Okładka:
Tracklist:
Ulubiony album grubego, stawiam go wyżej nawet niż POM. Wyjebałbym tylko no 1, bardzo mocne momenty jak aston marton music, live fast die young czy super high. Ogólnie te letniaki są dokurwione, a przeca najważniejsze są tu bengerki takie jak mc hammer czy im not a star. no i bmf to mój ulubiony bit Lexa chyba
Spoiler
Spoiler
1. I’m Not A Star
2. Free Mason f. Jay-Z (prod. The Inkredibles)
3. Tears Of Joy f. Cee-Lo
4. Maybach Music III f. T.I., Jadakiss & Erykah Badu (prod. J.U.S.T.I.C.E. League)
5. Live Fast, Die Young f. Kanye West
6. Super High f. Ne-Yo (prod. Clark Kent & The Remedy)
7. No. 1 f. Trey Songz & Diddy
8. MC Hammer f. Gucci Mane (prod. Lex Luger)
9. B.M.F. (Blowin’ Money Fast) f. Styles P (prod. Lex Luger)
10. Aston Martin Music f. Drake & Chrisette Michele (prod. J.U.S.T.I.C.E. League)
11. All The Money In The World f. Raphael Saadiq (prod. The Olympicks)
2. Free Mason f. Jay-Z (prod. The Inkredibles)
3. Tears Of Joy f. Cee-Lo
4. Maybach Music III f. T.I., Jadakiss & Erykah Badu (prod. J.U.S.T.I.C.E. League)
5. Live Fast, Die Young f. Kanye West
6. Super High f. Ne-Yo (prod. Clark Kent & The Remedy)
7. No. 1 f. Trey Songz & Diddy
8. MC Hammer f. Gucci Mane (prod. Lex Luger)
9. B.M.F. (Blowin’ Money Fast) f. Styles P (prod. Lex Luger)
10. Aston Martin Music f. Drake & Chrisette Michele (prod. J.U.S.T.I.C.E. League)
11. All The Money In The World f. Raphael Saadiq (prod. The Olympicks)
Ulubiony album grubego, stawiam go wyżej nawet niż POM. Wyjebałbym tylko no 1, bardzo mocne momenty jak aston marton music, live fast die young czy super high. Ogólnie te letniaki są dokurwione, a przeca najważniejsze są tu bengerki takie jak mc hammer czy im not a star. no i bmf to mój ulubiony bit Lexa chyba