Mobb Deep - Hell on Earth (1996)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: instinkt, luk0as

Awatar użytkownika
wtt
Posty: 871
Rejestracja: 11 maja 2019, 16:15

Mobb Deep - Hell on Earth (1996)

Post autor: wtt »

OKŁADKA
Obrazek
1. Animal Instinct (feat. Twin Gambino & Ty Nitty)
2. Drop a Gem on 'Em
3. Bloodsport
4. Extortion (feat. Method Man)
5. More Trife Life
6. Man Down (feat. Big Noyd)
7. Can't Get Enough of It (feat. General G)
8. Nighttime Vultures (feat. Raekwon)
9. G.O.D. Pt. III
10. Get Dealt With
11. Hell on Earth (Front Lines)
12. Give It Up Fast (feat. Big Noyd & Nas)
13. Still Shinin'
14. Apostle's Warning


https://itunes.apple.com/us/album/hell- ... /293069191
SPOTIFY
Awatar użytkownika
vampmoney
Posty: 3092
Rejestracja: 18 kwie 2019, 3:10
Lokalizacja: Jarosław

Re: Mobb Deep - Hell On Earth (1996)

Post autor: vampmoney »

Mój ulubiony album z NYC, ma 10 razy więcej klimatu niż i tak klimatyczny the infamous, ich ciężki styl prostu z queensbridge został doprowadzony do perfekcji na tym wydawnictwie
Awatar użytkownika
baqlashan
Posty: 8656
Rejestracja: 18 kwie 2019, 0:26
Lokalizacja: mentalne średniowiecze

Re: Mobb Deep - Hell On Earth (1996)

Post autor: baqlashan »

Podpisuję się pod wypowiedzią wyżej.
Moltisanti pisze: ↑13 wrz 2026, 23:10 Czy to do chuja rozumiesz ze to państwo finansuje te obiady, a nie ty?
Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 19791
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: Mobb Deep - Hell On Earth (1996)

Post autor: przedszkolanek »

jeszcze zanim wybije północ przypominam, że Hell On Earth kończy dzisiaj 23 lata
Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

Re: Mobb Deep - Hell on Earth (1996)

Post autor: sebring »

ta płyta jest skończonym arcydziełem jeśli chodzi o bity w stylistyce nowego jorku z lat 90, to jest niesamowite jak doskonale brzmią one nawet bez remasteru

szkoda, za zmarnowały się na tak średnich raperów, dosłownie każdy gość wpierdala tutaj prodigy'ego i havoca (ten drugi jest wręcz masakrycznie słaby tutaj)
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
Awatar użytkownika
4-HO-MET
Zbanowany
Posty: 2296
Rejestracja: 03 lut 2024, 21:32

Re: Mobb Deep - Hell on Earth (1996)

Post autor: 4-HO-MET »

Wczoraj przypominałem sobie ten album i przekonałem się tylko mocniej, że to peak nowojorskiego thug rapu, w dodatku uważam, że czysto muzycznie jest o wiele równiejszy od The Infamous. Ten beat w Blood Sport jakoś zawsze mnie wkurwiał, a teraz nawet mi się podoba. Na plus jeszcze brutalny diss na 2pac'a, w którym został on po prostu zezłomowany doszczętnie. Tam wyżej typek mówi, że Prodigy średni raper i że goście wypadli na tym albumie lepiej od niego :lol: Tak, tak, Ty Knitty i Twin Gambino wypadli lepiej od hostów H i P :lol: Z ich ekipy QBC to tylko Noyd był na zbliżonym poziomie. Kurwa niektórzy to mają takie "hot tejki" że lepiej nic nie jeść podczas czytania, bo można się udławić np. jajkiem.

Zwrotka P w tym numerze to nawet nie jest pierwsza liga, to jest liga własna należąca do najlepszych heavy spittersów którzy kiedykolwiek dotknęli mikrofonu.


Yo, my empire strikes with the strength of poisonous snakes
My entire unit loaded up with snake niggas that hire stakes
We pull off at high stakes
Great escapes, expand, shift team downstate
Dreams of growing old with my son to live great
Little man, I'm plannin' to enhance your mindstate
The rebirth, a nigga who lived an ill life
The one before me was a one even more trife
My understandin', I'll raise you with precise plannin'
And put you on to the whole game of this planet
But I gotta survive in order to follow through
Plans to live lotto, me and my little kicko
Any man tryna stop us, he get wet, though
You couldn't withstand the snake bite, there is no antidote
You put your hands too close and try to approach
I won't snap at you, I'm goin' for throats
And when you feel my bite, you sing high notes
I peeped you from deep and then you got cut close
My formulae, I live life do or die
Stare into the eyes of a deep wiseguy
Prodigy, turnin' niggas to protegés
My protegé, I advise your ass to make way, make way
For fully-auto gun spray
You're small prey, I'll easily bait and trap game
This man is half mad scientist, half sane
Create a rhyme labyrinth like poisonous cannabis
Here, take a toke of this deadly rare vocalist
Overpower y'all, tiny noise like locusts
Like sunlight through a magnifying glass, I'll focus and burn
A hole straight through your brain and leave you open (Oh, shit)
And let the venom soak in
You start sweatin' and goin' through convulsions from dope shit I writ
Leavin' niggas stuck, I let stick
Trapped up in a web of a nigga that's sick
I'll wrap you up, a cocoon, get caught up in the midst
A dangerous, it's risky business fuckin' with this
Contender number one, I put you on top of the list
You're the best challenger so far, I'll give you this
But peep this (What?), fatal shots to solar plex
Man down, now who dares to go next?
Like General Monk Monk, orders to chop necks
I send a message to my whole clique to bomb shit
Atomic, no time for calm shit
We hyperactive when it's time to Vietnam it
Your whole alliance gets singlehandedly bombed
Take heed to the apostle's warning
Word up


W zasadzie każda zwrotka P na tym albumie to diament, w Nightime Vultures też kładzie konkretny ogień.
I'm enslaving women from Ukraine,
they don't understand english
but they understand pain,
it's the language of anguish
ODPOWIEDZ