co to za czopka z tym Boharem?
Dodano po 1 dniu 1 godzinie 21 minutach 55 sekundach:
wypada "pochwalić" marketing Legii za ostatnią akcję
pomysł: obniżki cen biletów w zależności od wysokości frekwencji na danym meczu
wjeżdża mobilizacja na wczorajszy mecz jak za najlepszych czasów - zaangażowane wszystkie dzielnice, filmy na socialach, płótna na mieście, plakaty; swoją cegiełkę dokłada klub i bardzo dyskretnie, ale jednak pomaga w osiągnięciu któregoś z progów: piłkarze pojawiają się na mieście, pompka na tt i ig, czuć zaangażowanie
ostatecznie udaje się osiągnąć cel: sprzedano 21k biletów na wczorajszy mecz (realna frekwencja trochę ponad 19k głów), więc zgodnie z umową klub powinien obniżyć ceny biletów na kolejne spotkanie o 20%
weryfikacja: klub i owszem, obniża ceny biletów na kolejny mecz o 20%, ale jednocześnie oznajmia, że mecz z Górnikiem to spotkanie wyższej kategorii, ergo bilety - już po obniżce - są jeszcze droższe niż na wczorajszy mecz
kurtyna
a jeśli chodzi o poziom sportowy, to nie dam się nabrać tak jak fragmentami meczu z Zagłębiem, ale są momenty, kiedy fajnie gramy pressingiem i przynajmniej pozorujemy kontrolę nad przebiegiem gry (chociaż pachnie taką runjaiciową Pogonią z klepaniem pod polem karnym i trochę mnie to martwi), więc jakiś tam potencjał jest
no i wreszcie jebnęliśmy tego Piasta