można było się spodziewać, ale no to i tak jest żenada w chuj, 30 fps w 2025 rokuAccording to a former Rockstar developer, GTA 6 may only run at 30 FPS on consoles at launch. Mike York, who used to work as an animator on Red Dead Redemption 2 and Grand Theft Auto 5, gave his impression on the game's release.
On a recent episode of the Kiwi Talkz podcast that has since been deleted, York said, "I don't know if they'll be able to pull off 60 FPS." Instead, he thinks that it will be a locked 30 FPS, meaning that the frame rate will never dip below that threshold.
Grand Theft Auto [seria]
Moderator: con shonery
Re: Grand Theft Auto [seria]
Re: Grand Theft Auto [seria]
zbyt duza gra jak na obecna generacje. Ale spoko, moze byc nawet 30 fpsow, tylko niech wypuszcza jakas nowa zapowiedz tej czesci. No i konkretna date premiery, bo przydaloby sie wziac dwa miesiace urlopu.
wszystko jest fikcja literacka
Re: Grand Theft Auto [seria]
Wschodni klimat to przecież gta 4 które najlepiej wspominam
Ich bin unterwegs nachts in Berlin
Ich hab' kein'n Bock meine Waffe zu zieh'n
Ich hab' kein'n Bock meine Waffe zu zieh'n
Re: Grand Theft Auto [seria]
Akurat Rockstar ma dobrą optymalizację w swoich grach. GTA 5 i RDR 2 też były w 30 fpsach i chodziły płynnie.
Jedynie czasy ładowania długie.
Jedynie czasy ładowania długie.

Re: Grand Theft Auto [seria]
I tak pewnie wyjdzie w następnym roku, 2027 ps6 i Elo gta remaster jak V razem z pctami i Elo można doić przez kolejne 10 lat
Wszystko jest kawałem oraz żartem
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
Re: Grand Theft Auto [seria]
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Będzie okazja na sprzedanie po raz kolejny tej samej gry ULEPSZONEJ.
Re: Grand Theft Auto [seria]
ja na przykład odpaliłem jakiś czas temu na moim playstation 5 właśnie red dead redemption i myślałem, że się popłaczę widząc te 30 fpsów, z mojej perspektywy jest to niegrywalne na ten moment i niezbyt pozytywnie jestem nastawiony na granie w takim klatkażu
Re: Grand Theft Auto [seria]
niektórzy to jacyś pojebani są na punkcie tych fpsów, normalnie gram w rdr2 na ps5 i w zyciu bym nie powiedzial ze jest niegrywalny xd
Re: Grand Theft Auto [seria]
rdr2 jest stosunkowo wolny gameplayowo, tam te 30 klatek tak nie kuje bo dreptasz sobie powoli konikiem, spróbuj zagrać w coś dynamicznego
30 klatek to mimo wszystko chujnia
30 klatek to mimo wszystko chujnia
- Rozpierdalator
- Posty: 1145
- Rejestracja: 11 paź 2019, 19:17
Re: Grand Theft Auto [seria]
O właśnie może ktoś potwierdzi albo powie że pierdole głupoty
Z tymi 30fps to jest tak, że kurde czasami jest gra w 30fps i gra się spoxik, ale czasami jebla idzie dostać bo jest wyczuwalny input lag przy graniu w 30fps.
Np ostatnio grałem se w NFS 2015 na Xboxie i był ten input lag odczuwalny, a później grałem w Payback i normalnie responsywnie było, obie gry w 30fps. To samo taka Zelda BOTW na Switchu, żadnych problemów z płynnością mimo 30fps, a jestem naprawdę wyczulony na takie rzeczy
Ew sobie coś upierdoliłem we lbie
Z tymi 30fps to jest tak, że kurde czasami jest gra w 30fps i gra się spoxik, ale czasami jebla idzie dostać bo jest wyczuwalny input lag przy graniu w 30fps.
Np ostatnio grałem se w NFS 2015 na Xboxie i był ten input lag odczuwalny, a później grałem w Payback i normalnie responsywnie było, obie gry w 30fps. To samo taka Zelda BOTW na Switchu, żadnych problemów z płynnością mimo 30fps, a jestem naprawdę wyczulony na takie rzeczy
Ew sobie coś upierdoliłem we lbie
Re: Grand Theft Auto [seria]
imo to zależy czy gra ma mocne stałe 30fps czy ci chrupie niżej
kiedyś przez chwile miałem xbox series s, jak odpaliłem no man's sky to się nie dało na to patrzeć
jednocześnie na tej samej konsoli rdr2 w 30 klatkach grało się spoko, to była chyba w ogóle pierwsza gra, w której mnie to nie wkurwiało
kiedyś przez chwile miałem xbox series s, jak odpaliłem no man's sky to się nie dało na to patrzeć
jednocześnie na tej samej konsoli rdr2 w 30 klatkach grało się spoko, to była chyba w ogóle pierwsza gra, w której mnie to nie wkurwiało
Re: Grand Theft Auto [seria]
po prostu konsole nie nadążyły za postępem techniki i tylko nintendo ma rigcz i robi sensowne ruchy, reszta sprzedaje upośledzone komputerycloud pisze: ↑04 lut 2025, 13:49można było się spodziewać, ale no to i tak jest żenada w chuj, 30 fps w 2025 rokuAccording to a former Rockstar developer, GTA 6 may only run at 30 FPS on consoles at launch. Mike York, who used to work as an animator on Red Dead Redemption 2 and Grand Theft Auto 5, gave his impression on the game's release.
On a recent episode of the Kiwi Talkz podcast that has since been deleted, York said, "I don't know if they'll be able to pull off 60 FPS." Instead, he thinks that it will be a locked 30 FPS, meaning that the frame rate will never dip below that threshold.
- Rozpierdalator
- Posty: 1145
- Rejestracja: 11 paź 2019, 19:17
Re: Grand Theft Auto [seria]
Imo to nie to, bo gram też w starsze gry - wspomniany NFS 2015 na XSX nie dostał żadnego patcha graficznego i odpala się w wersji XOne więc na 99% działa w stałych 30fpssqlie pisze: ↑04 lut 2025, 21:16 imo to zależy czy gra ma mocne stałe 30fps czy ci chrupie niżej
kiedyś przez chwile miałem xbox series s, jak odpaliłem no man's sky to się nie dało na to patrzeć
jednocześnie na tej samej konsoli rdr2 w 30 klatkach grało się spoko, to była chyba w ogóle pierwsza gra, w której mnie to nie wkurwiało
Ja bym raczej wyczuł jakby spadło poniżej 30fps bo jak pisałem wkurwiają mnie takie rzeczy straszliwie, chodzi mi o sam czas reakcji, jakby w wybranych grach przy 30fps był większy
Re: Grand Theft Auto [seria]
moze kwestia wlaczonego vsyncu, ktory zwieksza input lag
- Rozpierdalator
- Posty: 1145
- Rejestracja: 11 paź 2019, 19:17
Re: Grand Theft Auto [seria]
Dobra doczytałem o co z tym chodzi i nie pierdoliłem jednak głupot, chociaż mało o tym w necie jest
Chodzi o frame pacing, jak to jest w grze zepsute to jest tak że
w ciągu sekundy faktycznie wyświetla się te 30 klatek, ale np. w ciągu pierwszej połowy sekundy dostaje się 20 klatek a w ciągu drugiej już tylko 10, a nie 15/15 i wtedy jest lipton ice tea w płynności ALE input lag powinien i tak być niski
ALE
dev może dojebać coś takiego jak blokada frame pacingu i wtedy klatki wyświetlają się równomiernie w ciągu tej sekundy, obraz jest płynny, tylko to wtedy może zwiększyć input lag
Teoria z dupy jest taka że jak jest 60fps to tych klatek jest tak dużo że i tak się tego nie zauważa, a przy 30 jak nie ma postaranka to to wkurwia
Chodzi o frame pacing, jak to jest w grze zepsute to jest tak że
w ciągu sekundy faktycznie wyświetla się te 30 klatek, ale np. w ciągu pierwszej połowy sekundy dostaje się 20 klatek a w ciągu drugiej już tylko 10, a nie 15/15 i wtedy jest lipton ice tea w płynności ALE input lag powinien i tak być niski
ALE
dev może dojebać coś takiego jak blokada frame pacingu i wtedy klatki wyświetlają się równomiernie w ciągu tej sekundy, obraz jest płynny, tylko to wtedy może zwiększyć input lag
Teoria z dupy jest taka że jak jest 60fps to tych klatek jest tak dużo że i tak się tego nie zauważa, a przy 30 jak nie ma postaranka to to wkurwia
- piernikowyskoczek
- Posty: 8430
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: Grand Theft Auto [seria]
bardzo słabo z tymi 30 fps, nie szukajmy wymówek, to powinien być absolutny standard
rakieta_rakieta pisze: ↑16 kwie 2020, 19:20 Ja aż zadzwoniłem do inposta o chuj chodzi i mają lagi w pokazywaniu statusów, bo dziś w nocy stawiają nowy serwer
Re: Grand Theft Auto [seria]
Coraz więcej plotek że to gówno serio jest ukończone i wychodzi na jesień/zima
Wszystko jest kawałem oraz żartem
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD