Mata - 100 Dni do Matury (2020)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: Jose, Miechu

ray1902
Posty: 29
Rejestracja: 18 lip 2019, 13:40

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: ray1902 » 14 sty 2020, 17:51

XD rap dla <18

Awatar użytkownika
clockers
Posty: 1042
Rejestracja: 20 kwie 2019, 11:32

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: clockers » 14 sty 2020, 18:09

kozacki pomysł z dołączeniem tej pracy.
***** ***

Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 9799
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: przedszkolanek » 14 sty 2020, 19:51

jezu co za cringe z tą pracą, czym on się chwali, już za sam tytuł powinni go oblać

Awatar użytkownika
marco_pantani
Posty: 405
Rejestracja: 11 wrz 2019, 19:40

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: marco_pantani » 14 sty 2020, 20:27

wam to kurwa nic nie pasuje, typowe polaki xD
fajnie do tego podszedł, propsuję pomysł
hejże hola, hejże hola
to nie era rock and rolla
to nie era a t-mobile
do twoja locha ja mówić alohomora
ja robię swoja rożdżką czary mary
ty se zdejmij okulary
to Młody G z Gdyni a nie Potter Harry
ja mówić Flipendor, mi wpadać kwit many many

Kubiszon
Posty: 2
Rejestracja: 19 lis 2019, 22:41

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: Kubiszon » 15 sty 2020, 7:36

Po dwóch odsłuchach, myślę, że to naprawdę solidna płyta. Chwytliwe refreny, spójna tematycznie wokół, młodości, aż sam nostalgłem, że mam ten okres za sobą.

Awatar użytkownika
scarz
Posty: 150
Rejestracja: 09 cze 2019, 19:14

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: scarz » 15 sty 2020, 17:32

Podbijam kolegę wyżej - po 4 odsłuchach to bardzo solidna płyta, choć pytanie, na ile to kwestia nostalgicznej podróży do czasów liceum, którą mi ten krążek zafundował. Niby 13 lat temu pisałem maturę, a okazuje się, że życie obecnych licealistów jest niemal takie samo, jak moje wtedy ;) Z drugiej strony sam fakt, że udało się Macie aż taka nostalgię u mnie wywołać robi wrażenie.

Awatar użytkownika
Offcheck
Posty: 254
Rejestracja: 19 kwie 2019, 19:33
Lokalizacja: WWA

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: Offcheck » 15 sty 2020, 17:46

Jakoś nie czekam na ten album. Oczywiście koniecznie trzeba go odsłuchać, ale jakoś po singlach nie czuję, żeby zagościł na rotacji na długo.
repcak pisze:
14 sty 2020, 17:15
Dzisiaj przyszło do paczkomatu, za to odwieczny props dla SB jeśli chodzi o zamówienia preorderowe. Zawartość też ciekawa: żółta teczka, praca Maty, EP FumarMata i płytka z podpisem. Wartość muzyczną ocenię po kilku odsłuchach i tu wrócę.
Szacuken dla SBL. Trzy dni przed premierą to naprawdę fajna sprawa.
Siemano, stolica WWA, a nie Waszyngton,
Jeśli chodzi o hajs jestem je**ną maszynką

repcak
Posty: 73
Rejestracja: 17 gru 2019, 1:56

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: repcak » 15 sty 2020, 22:55

Podbijam kolegów wyżej. Bardzo solidnie i konsekwentnie, płyta raczej do przesłuchania w całości. Fajnie można się uśmiechnąć i zdecydowanie lepiej przyjąć płytę w momencie, gdy te wersy Maty pokrywają się z sytuacjami z młodości przez które też się przechodziło. Nie zawiodłem się, ani też niczym nie zaskoczyłem. Czekam na kolejne LP, bo na bank będzie już odejście od szkolnych klimatów.

encrenoire
Posty: 419
Rejestracja: 17 paź 2019, 17:39

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: encrenoire » 16 sty 2020, 1:58

przedszkolanek pisze:
14 sty 2020, 19:51
jezu co za cringe z tą pracą, czym on się chwali, już za sam tytuł powinni go oblać
o czym Ty mowisz w ogole? Jaki cringe? I za co niby oblac?

Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 9799
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: przedszkolanek » 16 sty 2020, 2:10

sam pomysł z dodawaniem pracy to xDDD
a temat jest tak nieporadnie skonstruowany, że nie ma czym się chwalić

Awatar użytkownika
formaszczytu
Posty: 2063
Rejestracja: 29 wrz 2019, 15:46
Lokalizacja: SKI
Kontakt:

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: formaszczytu » 16 sty 2020, 3:02

A ja jestem ciekawa co tam napisał. Zrobi ktoś skany?
Bolo pisze:
08 maja 2020, 22:44
Forma przeora ci życie i pole.
https://www.last.fm/pl/user/parodyofzombie
https://www.instagram.com/deprawacja/

encrenoire
Posty: 419
Rejestracja: 17 paź 2019, 17:39

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: encrenoire » 16 sty 2020, 9:30

Wydaje mi sie, ze pomysl pasuje do plyty i jest tak samo powazny jak jej calosc. Na pewno znasz sie lepiej niz nauczyciele ktorzy mu to nadzorowali w szkole, czy nauczyciele ktorzy mu to oceniali w innej szkole i lepiej wiesz na co ta praca zasluguje; to bez watpienia. Ale o chuj chodzi z tym chwaleniem? Ja nie wiem jak mozna to odczytac w takich kategoriach...

Willxc
Posty: 495
Rejestracja: 13 maja 2019, 13:39

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: Willxc » 16 sty 2020, 10:11

Nie rozumiem przypierdalania się do dołączania tej pracy do płyt. Jak dla mnie fajny pomysł nawiązujący do ogólnej tematyki płyty.

Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 9799
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: przedszkolanek » 16 sty 2020, 18:30

a, widzę lubicie takie cringowe zabiegi promocyjne, to spoko
encrenoire pisze:
16 sty 2020, 9:30
Ale o chuj chodzi z tym chwaleniem? Ja nie wiem jak mozna to odczytac w takich kategoriach...
no w każdym wywiadzie pierdoli, że pisał mature z tedego i jeszcze teraz dołącza to do płyty, więc wiesz - no chyba można to nazwać chwaleniem się
jakby jeszcze było czym xD

encrenoire
Posty: 419
Rejestracja: 17 paź 2019, 17:39

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: encrenoire » 16 sty 2020, 19:04

Racja, niech mowi o tym, ze byl w gangu.

Wydaje mi sie, ze krytykowanie go za to, ze pokazuje jakas wersje swojej tozsamosci, ze jest porcja szczerosci w tym co robi jest strasznie dziwaczne; nie rozumiem Cie, szczerze. Maturzysta zajarany rapem wydaje swoje pierwsze numery i nie wstydzi sie tego kim jest - to jest slabe? Dlatego, ze o tym mowi, to sie "chwali"? Na pewno, w jakims sensie tego slowa tak, ale raczej tym kim jest, czy tez jak chce byc postrzegany, a nie domniemanymi osiagnieciami.

Przedszkolanek, nie lubie Cie.

Edit: dwie literowki poszly.

Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 9799
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: przedszkolanek » 16 sty 2020, 19:39

na chuj mi ty z jego labelowym koleżką wyjeżdżasz xD
oczywiście, że dołączanie (najpewniej chujowej, a na pewno niezbyt ciekawej) pracy ze źle sformułowanym tematem jest cringowe jak chuj
i jeszcze jedno, ja go nie krytykuję za żadną tożsamość, tylko za chujową atencyjność niepodpartą niczym ciekawym
encrenoire pisze:
16 sty 2020, 19:04
Przedszkolanek, nie lubie Cie.
psiarz ;)

simson
Posty: 13
Rejestracja: 30 gru 2019, 1:39

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: simson » 16 sty 2020, 19:53

przedszkolanek pisze:
16 sty 2020, 19:39
oczywiście, że dołączanie (najpewniej chujowej, a na pewno niezbyt ciekawej) pracy ze źle sformułowanym tematem jest cringowe jak chuj
nick ci fituje typie ladnie

Awatar użytkownika
Jose
Moderator
Posty: 3081
Rejestracja: 17 kwie 2019, 6:49

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: Jose » 16 sty 2020, 19:55

Ej, ale tak abstrahując, przecież teraz nie ma prac maturalnych. To jakaś praca na zaliczenie z polskiego czy co?

Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 9799
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: przedszkolanek » 16 sty 2020, 19:56

to była matura międzynarodowa z tego co kojarzę albo coś podobnego

Awatar użytkownika
Jose
Moderator
Posty: 3081
Rejestracja: 17 kwie 2019, 6:49

Re: Mata - 100 Dni do Matury (17.01.2020) [Zapowiedź]

Post autor: Jose » 16 sty 2020, 19:59

Pasowałaby ta strona tytułowa do takiej formy w sumie.

ODPOWIEDZ