Awatar użytkownika
przedszkolanek

Re: Young Thug

Post autor: przedszkolanek »

dziękuję serdecznie, już sprawdzam

Dodano po 38 minutach 26 sekundach:
ale tu są sztosidła :bowdown: :bowdown:
choć nie wszystkie, bo to z cudim takie se

jak w tym ysl jest jeszcze ktoś żywy, z głową i na wolności, to powinni to puścić na streamingi jako mixtape #freeysl
Awatar użytkownika
patryk

Post autor: patryk »

leak po 5 (?) latach od snippetu :bowdown: :bowdown:
Awatar użytkownika
gawi

Post autor: gawi »

#freeYSL
Sprzedam płyty CD (głównie rap amerykański, ale jest i Ortega Cartel - LAVORAMA)

viewtopic.php?f=31&t=9041&p=661906#p661906
Awatar użytkownika
Parlae

Post autor: Parlae »

Ciekawostka. Young Thug i Travis Scott słyszący bit do Yeah Yeah po raz pierwszy:
Awatar użytkownika
instinkt

Post autor: instinkt »

Judge Ural D. Glanville denies Young Thug bond again - he's set to remain in Cobb County Jail until the RICO trial, which has a tentative date of early January.
redditowi "eksperci" twierdzą że:
Seems some people haven't yet realised how bad and pretty much over it is for him from that leaked paperwork.

Scarface literally in the car on the Peanut hit said Young Thug ordered it after driving past and spotting Peanut outside the barber shop, Woody who met Thug minutes later said Scarface told him they just killed Peanut. They have all their phone records from it showing where they were and when they called each other, they have a witness saying Young Thug drove his white jeep past the scene after the shooting. They have another witness (Woody) saying he met Thug in his white jeep right after it. They all went back to Thugs house after it. They used Young Thugs rental car and Scarface confirmed it was his as he said he was there when Thug picked it up and was in the car with him.

They have a statement from Peanuts brother saying Peanuts last words where "Young Thug did this", they have statements from Peanuts family saying he feared for his life in the weeks leading to his killing saying Young Thug wanted him dead.

In the end he will likely face murder(Peanut), aggrevated assault with a firearm x2(the two people shot with peanut), attempt murder(Lucci), possession of illegal firearm(glock with switch) at least all of which will add up to like 40 + 20, 20 + 15, 20 + 15, 20 + 15, 5 + 5 (all the + numbers being added years for gang participation) and maybe some other stuff all to be served consecutively, will end up like 150-200 years.

YNW Melly has like 1 million times a better chance of beating his case than Thug does. The murder of peanut alone will probably put Thug behind bars for a minimum of like 70 years given they not only killed him but they shot 2 other people.
najciekawsze pod względem muzycznym jest to że Quan prawdopodobnie odbił od Thuggera właśnie przez tą akcje
daty się zgadzają - Big Nut dostał kulkę w styczniu 2015, w lutym Quan ogłosił że odbija od Rich Gangu i od tamtej pory trzyma się z Luccim
Awatar użytkownika
gawi

Ekstra piosenka, leak który dzisiaj odkryłem :oops:
Sprzedam płyty CD (głównie rap amerykański, ale jest i Ortega Cartel - LAVORAMA)

Awatar użytkownika
gawi

Nowy ficik od Thuga. Świetna rzecz :oops:

Awatar użytkownika
maciek

Post autor: maciek »

On nagrywa z więzienia czy wychodzą z nim ciągle jeszcze jakieś starsze nagrywki?
Awatar użytkownika
fromage
Zbanowany

Post autor: fromage »

Gdzies gadal na wywiadzie bodajze ze ma tysiace unreleased trakow
Chief Keef pisze: I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night
Awatar użytkownika
instinkt

w tym roku zleakowało tyle numerów że można by z nich ze dwa albumy złożyć
więc nawet jak go wsadzą na 25 to przez lata będą wychodzić rzeczy :lol:
Awatar użytkownika
instinkt

Dodano po 1 dniu 7 godzinach 38 minutach 20 sekundach:
https://hiphopdx.com/news/ysl-rico-firs ... ced-murder
Awatar użytkownika
Parlae

"Shoot Up the Casket" is a collab between the aforementioned artists and Young Money artist Euro. The song was a early session for Lil Wayne's "Funeral" album, which was announced in 2016 and released in 2020.
The Young Thug vocals were recycled by Wayne on "No Ceilings 3" cut "Out West", but this is where they are originally from.

The song is produced by BricksDaMane, who is best known for producing "Issa" by 21 Savage, Young Thug and Drake.
Awatar użytkownika
instinkt

Pump x Thugger - YESSIRSKI
https://onlyfiles.io/f/eb19809a40e44222be4c252e18321a89
nawet spoko ten numer :lol:
Awatar użytkownika
Parlae

Bekowy :lol:
Awatar użytkownika
koniec
bruh bruh

Post autor: koniec »

Gunna już wyszedł, Lil Duke i klilku innych członków też wychodzi, Thugger też ma niedługo wyjść bo dowody, które zebrała prokuratura nie zostały dopuszczone przez sędziego(z tego co mówi to nie dało się legalnie zebrać większości dowodów, które przedstawili).

Gdzieś się pojawiły plotki, że te plea deale to w zamian za snitchowanie przeciwko YSL i Thuggerowi ale okazały się nieprawdziwe
Awatar użytkownika
gawi

Pięknie, oby wkrótce wyszedł, bo strata takiego talentu dla muzyki to była by katastrofa.
#freethugger

Awatar użytkownika
Parlae

#freethugger czekam na to
Awatar użytkownika
Sialala

Post autor: Sialala »

koniec pisze: 18 gru 2022, 9:45 Gunna już wyszedł, Lil Duke i klilku innych członków też wychodzi, Thugger też ma niedługo wyjść bo dowody, które zebrała prokuratura nie zostały dopuszczone przez sędziego(z tego co mówi to nie dało się legalnie zebrać większości dowodów, które przedstawili).

Gdzieś się pojawiły plotki, że te plea deale to w zamian za snitchowanie przeciwko YSL i Thuggerowi ale okazały się nieprawdziwe
Nie wiem skąd ty to info masz ziomie ale na murzynowie w atlantology narracja jest całkiem inna. :lol: Gunna się rozpierdolił jak żaba na pasach co potwierdził już vl, mondo, gotit i kurwa adwokat thuggera na dodatek nikt o żadnym wychodzeniu spidera nie wspomina.
Awatar użytkownika
instinkt

Awatar użytkownika
Sialala

Post autor: Sialala »

No dlatego jestem w szoku skąd koniec ma takie informacje :lol:

Tzn jak się mylę to gitara i free thugga ale cały murzynowy internet skupiony wokół Atlanty twierdzi coś zupełnie innego.
ODPOWIEDZ