Kolja Goldstein - INTERPOL (2024)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: instinkt, luk0as

Awatar użytkownika
NEGRO
Posty: 1984
Rejestracja: 27 lip 2019, 14:59

Kolja Goldstein - INTERPOL (2024)

Post autor: NEGRO »

Ostatnio zmieniony 12 kwie 2024, 16:14 przez NEGRO, łącznie zmieniany 4 razy.
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Awatar użytkownika
NEGRO
Posty: 1984
Rejestracja: 27 lip 2019, 14:59

Re: Kolja Goldstein - Interpol (12/04/2024)

Post autor: NEGRO »

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Awatar użytkownika
NEGRO
Posty: 1984
Rejestracja: 27 lip 2019, 14:59

Re: Kolja Goldstein - INTERPOL (2024)

Post autor: NEGRO »

Wszystko, OUT NOW, przyjemny materiał zresztą jak zwykle Kolja przynajmniej poniżej średniego poziomu nie schodzi.

Jeżeli miałbym wybrać najlepszy numer z tej płyty to mi najlepiej siedzi ABU DHABI 2.

If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
ODPOWIEDZ