w sumie jak tak patrzę to sporo remiksów typo g pospadało z neta, a mam je w mp3 na telefonie, ktoś byłby zainteresowany giga paką jego i innych blendów? (sentino mam 5 - exposing me, house, like a g6, smierc wrogom i taste)
Ostatnio zmieniony 16 lis 2023, 8:54 przez fifi, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja też. Już jakiś czas temu martwiłem się o te remixy jak szukałem któreś z części House, bo nie mogłem znaleźć na typo g kanale i na jakimś innym znalazłem reupload.
Spoiler
Kamyl pisze:eazy-e momentami mógłby spokojnie spełnić swoje ambicje artystyczne w szeregach hemp gru.
W takiej, nazwijmy to "normalnej", stylistyce bym oczekiwał rapu od Sebastiana. Mniej więcej od czasów King Sento ja - niegdysiejszy sajko, który słał pieniądze na wykupienie tracków z ZL3 ze studia - nie jestem w stanie słuchać twórczości Alvareza.
bedzie teledysk do Trueman x Sentino - Damelo
oczywiscie Sentino obsral sie przyjechac do kraju na nagrywki
Alles is literêre fiksie, die inhoud wat ek publiseer is jou verbeelding. Jy het alles uitgedink. Ek is nie eens ’n skaduwee in jou wêreld nie, ek haal nie asem as ’n lewende wese nie. Hou op om aan my te dink. Laat my uit jou gedagtes verdwyn.
Alles is literêre fiksie, die inhoud wat ek publiseer is jou verbeelding. Jy het alles uitgedink. Ek is nie eens ’n skaduwee in jou wêreld nie, ek haal nie asem as ’n lewende wese nie. Hou op om aan my te dink. Laat my uit jou gedagtes verdwyn.
xDDDDDD olejnika nacpanego dali na kamerke na trzeciego i wszyscy na czacie lacznie z truemanem kazali mu wypierdalac, wiec go wylaczyli gadajac do siebie po niemcu i olewajac smiecia placzacego, ze go od pedofilow wyzywaja na czacie
Dodano po 29 minutach 50 sekundach:
+ olejnik wysprzeglil sie na typa, ze ten ukrywa sie gdzies i motal towar dla polowy polski (w tym dla kizo, ktorego jest przyjacielem)
nawet ex redaktor ksw go uciszal na czacie