Strona 3 z 3

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 16 lip 2024, 20:41
autor: d3nt
Pod jakimś kurwa mostem

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 16 lip 2024, 21:58
autor: wrubel
zajebiste a wy pierdolicie jak zwykle

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 16 lip 2024, 22:01
autor: DoubleB
czemu gówno? nie jestem specjalnym fanem grubasa, ale miejscówka spoko efekt robi

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 17 lip 2024, 10:15
autor: jogi
Mider tak ma ustawione w autoresponderze.

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 17 lip 2024, 13:33
autor: Parlae
Zajebiste.

Po fali hejtow fala propsów.

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 18 lip 2024, 17:52
autor: ConeyIsland
Świetna sprawa. Mocne propsy dla autorów

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

: 17 maja 2025, 14:29
autor: unboxera
Unboxing klasyczka na złotych vinylach