Tyler, the Creator
Re: Tyler, the Creator
Tyler The Creator - Almeda (feat. Solange) [Prod. Pharrell]
Chief Keef pisze: I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night
Re: Tyler, the Creator
Tyler zapowiedział że nowe rzeczy
very soon, very soon
Wszystko jest kawałem oraz żartem
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
- rozklad_gaussa
- Posty: 3667
- Rejestracja: 07 paź 2019, 20:22
- Lokalizacja: siedziba siemano soprano records
Re: Tyler, the Creator
i zajebioza, obawialem sie, ze ten deluxe cmiygl potraktuje jako album w swoim dwuletnim cyklu wydawania
chociaz
chociaz
Twórca wątku Civil War w USA na forum cohones. Chcesz dymy? Zapraszam.
free fromage
free kong
free hulaka
free fromage
free kong
free hulaka
Re: Tyler, the Creator
Ciekawy wywiad. Dobrze gada o rapie obecnym, sama prawda.
Re: Tyler, the Creator
MAXO KREAM X TYLER, THE CREATOR - CRACC ERA
Zajebiste.
Zajebiste.
- rozklad_gaussa
- Posty: 3667
- Rejestracja: 07 paź 2019, 20:22
- Lokalizacja: siedziba siemano soprano records
Re: Tyler, the Creator
Twórca wątku Civil War w USA na forum cohones. Chcesz dymy? Zapraszam.
free fromage
free kong
free hulaka
free fromage
free kong
free hulaka
Re: Tyler, the Creator
W końcu nowy album
Wszystko jest kawałem oraz żartem
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
- przedszkolanek
- Posty: 19791
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29
Re: Tyler, the Creator
chyba będzie z deluxa
Re: Tyler, the Creator

Ostatnio zmieniony 18 sty 2025, 21:23 przez Nerwowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Tyler, the Creator
Z żoną co najwyżej słuchał tego sampla popsutego wentylatora na suficie, ale nie Yonkers 30 lat temu
.










