The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: instinkt, luk0as

Awatar użytkownika
d3nt
Posty: 2628
Rejestracja: 08 gru 2021, 22:09

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: d3nt »

Pod jakimś kurwa mostem
Awatar użytkownika
wrubel
Moderator
Posty: 5170
Rejestracja: 17 kwie 2019, 18:42

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: wrubel »

zajebiste a wy pierdolicie jak zwykle
Awatar użytkownika
DoubleB
Posty: 9565
Rejestracja: 13 kwie 2021, 15:28
Lokalizacja: memphis nadodrze

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: DoubleB »

czemu gówno? nie jestem specjalnym fanem grubasa, ale miejscówka spoko efekt robi
MÓJ TEMACIK! -> viewtopic.php?t=10448
📢 LIL' KEKE VS ERO 📢
SOON
Obrazek
Awatar użytkownika
jogi
Posty: 4253
Rejestracja: 18 kwie 2019, 15:46

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: jogi »

Mider tak ma ustawione w autoresponderze.
Yakuza not mafia, Yakuza wa kazoku.
Awatar użytkownika
Parlae
Posty: 10376
Rejestracja: 29 lip 2019, 16:29

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: Parlae »

Zajebiste.

Po fali hejtow fala propsów.
Awatar użytkownika
ConeyIsland
Posty: 6310
Rejestracja: 24 mar 2021, 23:12
Lokalizacja: łódzkie

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: ConeyIsland »

Świetna sprawa. Mocne propsy dla autorów
Awatar użytkownika
unboxera
Posty: 161
Rejestracja: 15 sty 2021, 21:40

Re: The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

Post autor: unboxera »

Unboxing klasyczka na złotych vinylach

ODPOWIEDZ