Jak nie słuchałeś to posłuchaj. Ale To Jest Kurwa D O B R E
Lil B - Gods Father (2012)
Lil B - Gods Father (2012)
Muszę założyć temat tej płytce, chyba najlepsza rzecz od niego (chociaż co ja tam wiem, przesłuchalem niewiele od BasedGoda, spójrzcie ile on ma wydanych albumów/mixtejpów
)
Jak nie słuchałeś to posłuchaj. Ale To Jest Kurwa D O B R E
Jak nie słuchałeś to posłuchaj. Ale To Jest Kurwa D O B R E
Re: Lil B - Gods Father (2012)
chyba jego najlepszy materiał
te dwa numery to rozpierdol
Spoiler
Re: Lil B - Gods Father (2012)
Pierwszy trakulec to klasyq w chuj, bit forteca, mialem jako dzwoneq pamietam nie zapomne
Chief Keef pisze: I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night


