03 Greedo & Mike Free - Free 03 (2023)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: instinkt, luk0as

Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 8048
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

03 Greedo & Mike Free - Free 03 (2023)

Post autor: instinkt »

Awatar użytkownika
fromage
Posty: 4575
Rejestracja: 07 gru 2020, 20:01

Re: 03 Greedo - FREE 03 (09/01/2023)

Post autor: fromage »

#FREEGREDO przypomne klasyczka z sierzantem Kenny na bicie oraz Freddy Indiana
Spoiler
Chief Keef pisze: I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 8048
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: 03 Greedo - Free 03 (2023)

Post autor: instinkt »


niektóre numery nagrane przez telefon

Dodano po 1 minucie 46 sekundach:
https://inmate.tdcj.texas.gov/InmateSea ... d=16298801
Scheduled Release Date: 2023-01-12 :bowdown:
Awatar użytkownika
przedszkolanek
Posty: 19791
Rejestracja: 21 kwie 2019, 21:29

Re: 03 Greedo - Free 03 (2023)

Post autor: przedszkolanek »

dobry materiał, tylko nierówny i bity mogłyby być lepsze
stęskniłem się za wariatem :oops:
ODPOWIEDZ