Thouxanbanfauni - 8 ALBUM (2022)

Kategoria poświęcona albumom.

Moderatorzy: instinkt, luk0as

Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

Thouxanbanfauni - 8 ALBUM (2022)

Post autor: sebring »



w końcu dobra płyta od fauniego
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
Awatar użytkownika
vampmoney
Posty: 3092
Rejestracja: 18 kwie 2019, 3:10
Lokalizacja: Jarosław

Re: Thouxanbanfauni - 8 ALBUM (2022)

Post autor: vampmoney »

Coś tam widziałem ze jest płacz w sieci ze bez miksu, albo mam sprany beret słuchaniem leaków i snippetów albo płacz jest bezpodstawny bo po trzech trakach muszę powiedzieć ze normalny przyzwoity fauni tu jest
Awatar użytkownika
sebring
Posty: 5194
Rejestracja: 30 wrz 2020, 20:41

Re: Thouxanbanfauni - 8 ALBUM (2022)

Post autor: sebring »

vampmoney pisze: ↑28 paź 2022, 20:28 Coś tam widziałem ze jest płacz w sieci ze bez miksu,
chuja w uszach maja ci co tak pierdola
AND NOW I'M IN A SHARK TANK
RAP GAME TOM HANKS
Awatar użytkownika
fromage
Posty: 4575
Rejestracja: 07 gru 2020, 20:01

Re: Thouxanbanfauni - 8 ALBUM (2022)

Post autor: fromage »

Chief Keef pisze: I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night
ODPOWIEDZ