Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
daje tez tutaj bo rozpierdol stwierdzono, zwlaszcza produkcja
ta droga ide dalej
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
Światem kręcą pieniądze
Jeśli życie to dziwka, robi dla mnie pole dance
Jeśli życie to dziwka, robi dla mnie pole dance
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
Światem kręcą pieniądze
Jeśli życie to dziwka, robi dla mnie pole dance
Jeśli życie to dziwka, robi dla mnie pole dance
- marmolad_k2
- Posty: 8217
- Rejestracja: 03 sie 2023, 11:18
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
Rap nie dla lamusów, pozrawiam wszystkich prawdziwych.
- Haczapurjan
- Posty: 8001
- Rejestracja: 28 lip 2025, 12:50
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
Kto zna tę perełkę
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
I rot in this dread, my only world's the one in my head
I hate psychotherapists, I walk amongst walking dead

I hate psychotherapists, I walk amongst walking dead
Spoiler

Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Re: Kawałek, który Cię rozpierdala teraz
I rot in this dread, my only world's the one in my head
I hate psychotherapists, I walk amongst walking dead

I hate psychotherapists, I walk amongst walking dead
Spoiler










