JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
Re: JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
Wiecznie żywy Banger
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
- rozklad_gaussa
- Posty: 3660
- Rejestracja: 07 paź 2019, 20:22
- Lokalizacja: siedziba siemano soprano records
Re: JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
Twórca wątku Civil War w USA na forum cohones. Chcesz dymy? Zapraszam.
free fromage
free kong
free hulaka
free fromage
free kong
free hulaka
Re: JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
youtube polecił, siada ale wole nie odpalać tłumacza do tekstu
- HamulcowyBrembo
- Posty: 726
- Rejestracja: 21 lip 2026, 14:24
Re: JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
If the streets were a coin won't be head or tails
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Would be death or jail, two fails, I got the better L.
Re: JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
Homeboy, throw in the towel
your girl got dicked by Ricky Powell
your girl got dicked by Ricky Powell
Re: JEDEN numer-rozpierdalacz na chwilę obecną (zhh)
I know we really smoke well
But it's a private party later at my hotel rooooooooooooooooooooom






