Major SPZ - Klepsydra (2021)
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
specjalnie odpalilem zeby zobaczyc co to za Kony i oczywiscie to nie ten cpajstajlowy Kony nagrywa pod ta ksywka chyba z 15 lat, ten jebany przewieziony gimbus z tego featu powinien wylapac maczete pod zebro za poslugiwanie sie tym pseudonimem.
pozdrawiam serdecznie dzis kazda mordke
pozdrawiam serdecznie Monike Brodke
pozdrawiam serdecznie Monike Brodke
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
Major chyba największy progres na scenie obok Kaliego robi jaram sie w huj ale mimo progresu pierwsze dwa nielegale to najlepsze jego albumy
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
"Na swoim " i "NIEL3GAL" jakościowo są dopracowane, brzmienia są soczyste, stereofoniczne z dobrym balansem i nawijkowo też mi się podobają. "Klepsydra" trochę mnie zawiodła, ale liczę, że jak na Majora przystało wyda coś na pograniczu poprzednich krążków.
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
@Addicted Oczywiście, lecz bardziej chodzi mi tutaj o lepszą przestrzenność między źródłami dźwięku/sampli jak np. u Kukona w "Dramacie"
A tak z ciekawości podpytam dłubiesz coś w muzyce? - bo z tego co pamiętam, kojarzę jakiś Twój post z tym związany chyba,że mylę osoby to mnie popraw.
A tak z ciekawości podpytam dłubiesz coś w muzyce? - bo z tego co pamiętam, kojarzę jakiś Twój post z tym związany chyba,że mylę osoby to mnie popraw.
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
Teraz też trochę nie bardzo rozumiem, czy mówisz o lepszym rozłożeniu dźwięków w panoramie dzięki źródle dźwięku (np. pc, telefon, radio w samochodzie), czy może masz na myśli po prostu lepsze umiejscowienie jak to napisałeś "sampli" w panoramie?
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
@Addicted Może inaczej, trochę źle zacząłem, nie przepadam za brzmieniem płaskim, jednolitym miksem. Zawsze robi wrażenie jak pojawia się głębia czyli trójwymiarowość - wiadomo, że jak instrument postawiony bliżej mikrofonu,finalnie zabrzmi tak jakbyśmy przy nim stali. Co do sampli, budowy ścieżek to bardziej mam na myśli właśnie tworzenie tej głębi/ przestrzenności na zasadzie poziomów głośności, które determinują przez nas postrzeganie odległości np. w Kukonie można wejść dosłownie do utworu, rozróżnić gdzie dany instrument stoi, dzięki odcięciu częstotliwości czy też nakładaniu efektów przestrzennych ta głębia jest piękna , dźwięki można odebrać bliżej lub dale już nie wspomnę to przechodzeniu jego z kanału na kanał czy też wyłapywaniu jakiś wybrzmień w tle i jak dla mnie sama stereofonia jest lepsza - nie wiem czy to dobrze opisałem, ale jak widać posiadasz większą wiedzę w budowie, więc mam nadzieję, że zrozumiesz moją myśl.
Re: Major SPZ - Klepsydra (2021)
Strasznie marne te dwie ostatnie płytki Majora, słychać niestety, że robione na szybko. W sumie to poza dwoma pierwszymi nielegalami i "NItro" z Matheo nie wydał nic wartego uwagi moim zdaniem. Myślałem, że ma potencjał, jak widać rozmienia go na drobne, szkoda.