[WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Moderator: con shonery
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Ja zacznę grać dopiero w prepatchu na fresh serwerze. Wczoraj poszło oficjalne info, że wchodzi 30.
https://www.wowhead.com/wotlk/news/the- ... -30-328367
Jakoś tak z całą gildią ustaliliśmy, że od nowa levelujemy. Oczywiście ally.
Szybko te raidy
https://www.wowhead.com/wotlk/news/the- ... -30-328367
Jakoś tak z całą gildią ustaliliśmy, że od nowa levelujemy. Oczywiście ally.
Szybko te raidy
- piernikowyskoczek
- Posty: 7138
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
@MoTyW @Parlae jak tam, pykacie trochę? jak kolejki?
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Pykam na Earthshaker, leveluję sb maina, kolejek nie ma, ale zony dość zatłoczone.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
ja wrocilrm na ashbringer, bo wkurwial brak allly do bicia, shaman juz wylevelowany
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Wczoraj wbiłem 80 na fresh serwie Thekal. Kolejek nie ma, ale były potężne nawet 11 tys ludzi. Sytuacja się poprawiła jak Blizzard otworzył drugi fresh serwer Jin'do i tam przeszła w większości horda. Teraz jest luz, zero kolejek, ale tak jak pisze Motyw zony to spore world pvp czasem Sporo ludzi lata.
Teraz farma heroików a szóstego Naxx.
Teraz farma heroików a szóstego Naxx.
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Kurde tego community i world PVP trochę zazdroszczę, u nas 1% graczy Hordy i grając po stronie tych 99% trochę lipa :/
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
U nas 60% ally, coś takiego. Też gram w ally, jak zwykle zresztą
- piernikowyskoczek
- Posty: 7138
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Jak to jest z premierami nowych dodatków teraz, warto czekać, bo będą jakieś promocje w przeddzień/w dniu premiery, czy raczej dopiero po pół roku/roku?
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
U ActiBlizz ciężko o promocje. Nie nastawiałbym się na to.
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Drone Light Show on the opening night of Wrath of the Lich King Classic by Blizzard China/NetEase.
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Zrobiłem wczoraj w końcu (bo gram sb aktualnie mocno casualowo) combo Naxx/EoE/OS w wersji 25... I jestem trochę zawiedziony.
Eye of Eternity i Obsidian Sanctum przypomniałem sobie w biegu, po raczej większej liczbie lat i te walki były ok (i zaskoczyło mnie jak to siedzi w bani/w palcach, ze po jakichś 12-13 latach dalej wiem od razu co robić), natomiast mam zastrzeżenia do samego Naxxa, który jest w moim odczuciu jakąś wersją beta w stosunku do wersji vanilla.
Raid miał być poprawiony pod względem trudności, a jest guwno jakieś - mechaniki, które pamiętałem z wersji dla 40 osób z Classica są ograniczone, albo w ogóle nie widać, żeby się odpalały - nie dają zauważalnego efektu nawet na grupie średnio wygearowanych pugów, gdzie dodatkowo ludzie popełniają masę błędów, które jednak nie wpływają zbytnio na przebieg walki. Generalnie wygląda to po prostu biednie (nawet czysto wizualnie - 25 osób w tych szerokich korytarzach nie robi takiego efektu jak 40, ale to już czepialstwo) - poważnie mam wrażenie, że raid w nowszej odsłonie jest wybrakowaną repliką starszej wersji. Czekam na ten Ulduar i smutam trochę.
Gdy grałem w 2008+ to tak mi to nie przeszkadzało, bo nie miałem porównania z vanillą właśnie, ale obecnie, gdy tamte wspomnienia klasyczne są jeszcze świeże, mam cholerny niedosyt. Sytuacji nie poprawia temat wrzucania gearu z Naxxa do heroiców, gdy wyjdzie nowa faza raidów :///
Eye of Eternity i Obsidian Sanctum przypomniałem sobie w biegu, po raczej większej liczbie lat i te walki były ok (i zaskoczyło mnie jak to siedzi w bani/w palcach, ze po jakichś 12-13 latach dalej wiem od razu co robić), natomiast mam zastrzeżenia do samego Naxxa, który jest w moim odczuciu jakąś wersją beta w stosunku do wersji vanilla.
Raid miał być poprawiony pod względem trudności, a jest guwno jakieś - mechaniki, które pamiętałem z wersji dla 40 osób z Classica są ograniczone, albo w ogóle nie widać, żeby się odpalały - nie dają zauważalnego efektu nawet na grupie średnio wygearowanych pugów, gdzie dodatkowo ludzie popełniają masę błędów, które jednak nie wpływają zbytnio na przebieg walki. Generalnie wygląda to po prostu biednie (nawet czysto wizualnie - 25 osób w tych szerokich korytarzach nie robi takiego efektu jak 40, ale to już czepialstwo) - poważnie mam wrażenie, że raid w nowszej odsłonie jest wybrakowaną repliką starszej wersji. Czekam na ten Ulduar i smutam trochę.
Gdy grałem w 2008+ to tak mi to nie przeszkadzało, bo nie miałem porównania z vanillą właśnie, ale obecnie, gdy tamte wspomnienia klasyczne są jeszcze świeże, mam cholerny niedosyt. Sytuacji nie poprawia temat wrzucania gearu z Naxxa do heroiców, gdy wyjdzie nowa faza raidów :///
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
chuj z classiceim, nowy dodatek na razie wygląda super, rework talentów to najlepsza rzecz w wowie od dawna, dragonriding sprawia sporo frajdy, profesje w końcu są ciekawe a fabuła nie opiera się tylko na kolejnym silniejszym od poprzedniego czarnym charakterze
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Dokładnie. Ja już porzuciłem Classica, bo ileż można tego Naxxa robić.
Dragonflight zaliczyło udany start. Podoba mi się ten lekki klimat, który przypomina mi Pandarię. Niektóre questy super (np. te z Chromie). Dragonriding to wreszcie udany pomysł, profesje też na +. No nie ma się do czego przyczepić, chyba tylko te lagi w krainie Azure Span denerwują (tylko tam są ).
No ale zobaczymy co dalej. Shadowlands na początku też mi się podobało, a teraz uważam, że to jeden z najgorszych dodatków (wykupiłem wtedy 3 miesięczny abo, z czego grałem może 1.5 teraz nauczony błędem wziąłem comiesięczny abo). Ciekaw jestem jak Blizz to rozwinie.
Dragonflight zaliczyło udany start. Podoba mi się ten lekki klimat, który przypomina mi Pandarię. Niektóre questy super (np. te z Chromie). Dragonriding to wreszcie udany pomysł, profesje też na +. No nie ma się do czego przyczepić, chyba tylko te lagi w krainie Azure Span denerwują (tylko tam są ).
No ale zobaczymy co dalej. Shadowlands na początku też mi się podobało, a teraz uważam, że to jeden z najgorszych dodatków (wykupiłem wtedy 3 miesięczny abo, z czego grałem może 1.5 teraz nauczony błędem wziąłem comiesięczny abo). Ciekaw jestem jak Blizz to rozwinie.
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Nie przekonacie mnie, jak WotLK się skończy (oby nie, ale naiwnością byłoby sądzić, że nie będą dalej eksploatować starszego contentu) to wracam na Season of Mastery, albo w ogóle pierdolę to w końcu
Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłby Classic+, bo tamten WoW vs obecny to po prostu dwie różne gry i filozofie gier tworzenia - opcja współczesna w moim odczuciu po prostu beznadziejna.
Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłby Classic+, bo tamten WoW vs obecny to po prostu dwie różne gry i filozofie gier tworzenia - opcja współczesna w moim odczuciu po prostu beznadziejna.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
- piernikowyskoczek
- Posty: 7138
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
właśnie skończyłem Dragonflighta
2000 rating w m+ (keystone master) i 5/8 HC w raidzie (chciałem wbić 8/8, ale już ciężko pugami na tym etapie, a na gildię i schedule nie mam czasu i chęci)
fajnie było, wracam w następnym patchu na lato pzdr
2000 rating w m+ (keystone master) i 5/8 HC w raidzie (chciałem wbić 8/8, ale już ciężko pugami na tym etapie, a na gildię i schedule nie mam czasu i chęci)
fajnie było, wracam w następnym patchu na lato pzdr
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
pogralem wczoraj niecałe 2h w startera i udalo mi sie wbic przez ten czas 12lvl, zarobiłem 8g i skonczylem pierwszy dungeon - czyli zrobilem progress jaki kiedys zająłby mi luzno 2-3 razy wiecej czasu. props dla blizzarda, ze zrobił gre bardziej noob friendly i nie trzeba juz tyle czasu szukać zębów dzika, zeby zrobic questa na 3lvl
- piernikowyskoczek
- Posty: 7138
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
no tak jest, u. motyw jednak zgorszony
Dodano po 34 sekundach:
ja zaraz wbijam na 10.1 dragonflight, szybko im poszło z patchem
Dodano po 34 sekundach:
ja zaraz wbijam na 10.1 dragonflight, szybko im poszło z patchem
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
Jutro dopiero w EU.
- piernikowyskoczek
- Posty: 7138
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
i dobrze, NA betatestuje
Re: [WoW] Świat Rzemiosła Wojny (World of Warcraft)
wbiłem 45lvl na outlaw rogalu i ktos mi powie dlaczego na dungeonach nawet healer ma wiekszy dmg ode mnie? xD