Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Moderator: con shonery
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Za mało miłości dla Black&White tutaj
- rubinstein
- Posty: 1097
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 11:21
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
oooo to ciekawe. raczej spodziewalem sie pierwszej lub drugiej czesci, sam dalem thief golda dosyc wysoko. w trojke nie gralem, jest wiele zastrzezen ze strony fanow do tej czesci. thief 1 i thief 2 zas zawsze w serduszku, mimo ze obie gierki w zasadzie ograniczaja sie do:
f5, f9, f9, f9, f9, f9... W KONCU, KURWA!!!... f5
ale jak juz sa te momenty, ze misje jakos sie tak udaje przejsc bez szybkich zapisow i gwaltow na klawiszu odpowiadajacym za jeszcze szybszy odczyt, bo wszystkie knockouty zaczely wlatywac, to jest to chyba najbardziej satysfakcjonujaca gra, jaka kiedykolwiek powstala
polecam tez nieoficjalny dodatek do 2 czesci: T2X: Shadows of the Metal Age
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Thief 3 mial juz te wkurwiajace modne samopezechodzenie sie typu znaczniki gdzie isc, tutaj w formie sladow butow. Jebac.
A Black and White 1 jest megaklasykiem! Dwojka to zwykle strategio podobne nudne scierwo wyprane z zalet jedynki
A Black and White 1 jest megaklasykiem! Dwojka to zwykle strategio podobne nudne scierwo wyprane z zalet jedynki
Niepublikowane Zkibwoye, Reno, Smarki, Bisze, Laiki itd.
https://youtube.com/playlist?list=PLu7W ... 7ZTz-byFiY
https://youtube.com/playlist?list=PLu7W ... 7ZTz-byFiY
- piernikowyskoczek
- Posty: 7124
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:06
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
te znaczniki w formie śladów butów były tylko w tutorialu
thief 3 fajniejszy, bo było miasto i Garrett miał swój pokój i to było supi
thief 3 fajniejszy, bo było miasto i Garrett miał swój pokój i to było supi
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Warcraft 3 moja top gra
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
wgl thiefy (raczej chodzi mi o pierwsze 2) to sa raczej takie zręcznościówki, czy bardziej gry logiczne? bo sam zamysł symulatora kradzieja spoko opcja, ponapiżdżałbym
Dodano po 10 minutach 20 sekundach:
Dodano po 10 minutach 20 sekundach:
dobra, na 1 maja głosy będą zliczone, jest to data ostateczna, do 29 kwietnia można głosować
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
warcraft 3 i dungeon siege I i II
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
dobra zapomniałem o tym postanowieniu, w takim razie do 3 czerwca policze
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
pamietam warcraft3 byl wielki w tamtych czasach jako ze nigdy nie gralem ale pamietam ze tam wlasnie dotka byla stworzonaa pozniej huesosy zrobili lige legend, moj glos oddalbym na san andreas bo to klasyczeq wh00y
Chief Keef pisze: I'm so fly, I'm so fly, in Hawaii eating Thai
You gotta pay me for a comment, and that comment might be why
Asian ho, say she think I'm nice, why 'cause I eat rice?
Bitch, I'm mean, go and get your things, you can spend the night
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
....
Ostatnio zmieniony 03 sie 2022, 11:00 przez hwjsk, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
WYNIKI:
Spoiler
1. GTA San Andreas - 117 punktów (31 głosów)
2. Wiedźmin 3 - 85 punktów (21 głosów)
3. Heroes of Might & Magic 3 - 80 punktów (22 głosy)
4. GTA Vice City - 50 punktów (17 głosów)
5. Gothic 1 - 49 punktów (11 głosów)
6. GTA 5 - 41 punktów (13 głosów)
7. Gothic 2 - 40 punktów (11 głosów)
8. Counter Strike 1.6 - 36 punktów (11 głosów)
9-10.Max Payne 1 - 35 punktów (12 głosów)
Mafia - 35 punktów (10 głosów)
11. Fallout Nev Vegas - 32 punkty (8 głosów)
12. World of Warcraft - 31 punktów (6 głosów)
13-16. Planescape Torment - 29 punktów (6 głosów)
Diablo 2 - 29 punktów (10 głosów)
Tibia - 29 punktów (7 głosów)
Red Dead Redemption 2 - 29 punktów (9 głosów)
17-19. Pro Evolution Soccer 6 (2007) - 28 punktów (12 głosów)
Need For Speed Underground 2 - 28 punktów (14 głosów)
TES Skyrim - 28 punktów (9 głosów)
20. Call of Duty 4 - 27 punktów (12 głosów)
21-22. Fallout 2 - 26 punktów (8 głosów)
The Last of Us - 26 punktów (9 głosów)
23. Metal Gear Solid 1 - 24 punkty (5 głosów)
24-25. Half-Life 2 - 22 punkty (7 głosów)
Mass Effect 2 - 22 punkty (5 głosów)
26. Warcraft 3 - 21 punktów (7 głosów)
27-28. Star Wars Knights of The Old Republic - 20 punktów (5 głosów)
Batman Arkham City - 20 punktów (7 głosów)
29-30. Deus Ex - 19 punktów (6 głosów)
Fifa 20 - 19 punktów (7 głosów)
31-34. Minecraft - 18 punktów (5 głosów)
Worms Armageddon - 18 punktów (12 głosów)
Commandos 2 - 18 punktów (7 glosów)
Bloodborne - 18 punktów (6 głosów)
35-37. Return to Castle Wolfenstein - 17 punktów (5 głosów)
TES Morrowind - 17 punktów (5 głosów)
God of War 3 - 17 punktów (6 głosów)
38-40. Fallout 1 - 16 punktów (4 głosy)
Portal 1 - 16 punktów (6 głosów)
Crash Bandicoot 3 - 16 punktów (5 głosów)
41-43. Twierdza Krzyżowiec - 15 punktów (6 głosów)
League of Legends - 15 punktów (4 głosy)
Metal Gear Solid 3 - 15 punktów (4 głosy)
44-46. Vampire: The Masquerade - Bloodlines - 14 punktów (3 głosy)
Assassin's Creed 2 - 14 punktów (8 głosów)
Hitman 2 - 14 punktów (4 głosy)
47-48. Hotline Miami - 13 punktów (4 głosy)
Uncharted 2 - 13 punktów (4 głosy)
49-54. Half-Life 1 - 12 punktów (6 głosów)
Need For Speed Most Wanted - 12 punktów (4 głosy)
Tony Hawk's Pro Skater 3 - 12 punktów (5 głosów)
Football Manager - 12 punktów (5 głosów)
Batman Arkham Asylum - 12 punktów (5 głosów)
silent hill 2 - 12 punktów (4 głosy)
55-62.GTA 2 - 11 punktów (3 głosy)
Bioshock 1 - 11 punktów (5 głosów)
Resident Evil 4 - 11 punktów (3 głosy)
Pokemon Fire Red - 11 punktów (6 głosów)
GTA 4 - 11 punktów (5 głosów)
Tony Hawk's Pro Skater 2 - 11 punktów (6 głosów)
Jedi Academy - 11 punktów (6 głosów)
Call of Duty 2 - 11 punktów (4 głosy)
Tony Hawk's Pro Skater 4 - 10 punktów (3 głosy)
Skate - 10 punktów (2 głosy)
Fahrenheit - 10 punktów (3 głosy)
Life Is Strange - 10 punktów (3 głosy)
Counter Strike Global Offensive - 10 punktów (4 głosy)
Battlefield 3 - 10 punktów (4 głosy)
Dark Souls 1 - 10 punktów (3 głosy)
Europa Universalis 3 - 9 punktów (2 głosy)
Mortal Kombat 9 (2011) - 9 punktów (3 głosy)
Guild Wars - 9 punktów (2 głosy)
Resident Evil 1 - 8 punktów (3 głosy)
Uncharted 4 - 8 punktów (3 głosy)
Red Dead Redemption 1 - 8 punktów (3 głosy)
Rayman Origins - 8 punktów (2 głosy)
Metal Gear Solid 4 - 8 pukntów (2 głosy)
Gears of War 2 - 8 punktów (2 głosy)
Team Fortress 2 - 8 punktów (2 głosy)
Zeus Pan Olimpu - 8 punktów (4 głosy)
Far Cry 3 - 8 punktów (4 głosy)
Dark Souls 3 - 8 punktów (3 głosy)
Metal Gear Solid 5 - 8 punktów (2 głosy)
Stalker Cień Czarnobyla - 8 punktów (3 głosy)
Max Payne 3 - 8 punktów (3 głosy)
Wiedzmin 1 - 8 punktów (3 głosy)
Mafia 2 - 8 punktów (5 głosów)
Quake 2 - 8 punktów (3 głosy)
Dota 2 - 8 punktów (3 głosy)
Dragon Age Origins - 8 punktów (2 głosy)
Dead Space - 7 punktów (3 głosy)
GTA 3 - 7 punktów (4 głosy)
Rayman 2 - 7 punktów (3 głosy)
Original War - 7 punktów (2 głosy)
Spider Man (ps 4) - 7 punktów (3 głosy)
Heroes of Might & Magic 5 - 7 punktów (4 głosy)
Quake 3 Arena - 7 punktów (3 głosy)
Dark Messiah of Might and Magic - 7 punktów (3 głosy)
Syberia - 7 punktów (4 głosy)
Unreal Tournament 99 - 7 punktów (4 głosy)
Diablo 1 - 7 punktów (2 głosy)
TES Oblivion - 7 punktów (2 głosy)
Fable - 7 punktów (5 głosów)
Call of Duty 1 - 7 punktów (2 głosy)
Wolfenstein Enemy Territory - 7 punktów (2 głosy)
Resident Evil 2 - 7 punktów (2 głosy)
Thief 1 - 6 punktów (2 głosy)
M&B Warband - 6 punktów (3 głosy)
Medal of Honor Allied Assault - 6 punktów (4 głosy)
Devil May Cry 3 - 6 punktów (2 głosy)
C&C Red Alert 2 - 6 punktów (4 głosy)
CM 03-04 - 6 punktów (2 głosy)
Europa Universalis 4 - 6 punktów (2 głosy)
Civilization 5 - 6 punktów (3 głosy)
Hitman 4 - 6 punktów (2 głosy)
Portal 2 - 6 punktów (2 głosy)
Metin 2 - 5 punktów (3 głosy)
Hitman: Absolution - 5 głosów (2 głosy)
Rollercoaster Tycoon - 5 punktów (2 głosy)
Max Payne 2 - 5 punktów (2 głosy)
Splinter Cell Chaos Theory - 5 punktów (3 głosy)
Age of Empires 2 - 5 punktów (4 głosy)
Walking Dead (sezon pierwszy) - 5 punktów (3 głosy)
Kapitan Pazur - 4 punkty (2 głosy)
Crusader Kings 2 - 4 punkty (2 głosy)
Battlefield 4 - 4 punkty (2 głosy)
Battlefield: Bad Company 2 - 3 punkty (2 głosy)
Tekken 3 - 3 punkty (2 głosy)
The Sims 1 - 3 punkty (3 głosy)
Asetto Corsa - 3 punkty (2 głosy)
Splinter Cell 1 - 3 punkty (2 głosy)
Celeste - 3 punkty (2 głosy)
Darkest Dungeon - 2 punkty (2 głosy)
Sea Dogs - 2 Punkty (2 głosy)
Gry na które został oddany jeden głos nie zostały uwzględnione w rankingu.
2. Wiedźmin 3 - 85 punktów (21 głosów)
3. Heroes of Might & Magic 3 - 80 punktów (22 głosy)
4. GTA Vice City - 50 punktów (17 głosów)
5. Gothic 1 - 49 punktów (11 głosów)
6. GTA 5 - 41 punktów (13 głosów)
7. Gothic 2 - 40 punktów (11 głosów)
8. Counter Strike 1.6 - 36 punktów (11 głosów)
9-10.Max Payne 1 - 35 punktów (12 głosów)
Mafia - 35 punktów (10 głosów)
11. Fallout Nev Vegas - 32 punkty (8 głosów)
12. World of Warcraft - 31 punktów (6 głosów)
13-16. Planescape Torment - 29 punktów (6 głosów)
Diablo 2 - 29 punktów (10 głosów)
Tibia - 29 punktów (7 głosów)
Red Dead Redemption 2 - 29 punktów (9 głosów)
17-19. Pro Evolution Soccer 6 (2007) - 28 punktów (12 głosów)
Need For Speed Underground 2 - 28 punktów (14 głosów)
TES Skyrim - 28 punktów (9 głosów)
20. Call of Duty 4 - 27 punktów (12 głosów)
21-22. Fallout 2 - 26 punktów (8 głosów)
The Last of Us - 26 punktów (9 głosów)
23. Metal Gear Solid 1 - 24 punkty (5 głosów)
24-25. Half-Life 2 - 22 punkty (7 głosów)
Mass Effect 2 - 22 punkty (5 głosów)
26. Warcraft 3 - 21 punktów (7 głosów)
27-28. Star Wars Knights of The Old Republic - 20 punktów (5 głosów)
Batman Arkham City - 20 punktów (7 głosów)
29-30. Deus Ex - 19 punktów (6 głosów)
Fifa 20 - 19 punktów (7 głosów)
31-34. Minecraft - 18 punktów (5 głosów)
Worms Armageddon - 18 punktów (12 głosów)
Commandos 2 - 18 punktów (7 glosów)
Bloodborne - 18 punktów (6 głosów)
35-37. Return to Castle Wolfenstein - 17 punktów (5 głosów)
TES Morrowind - 17 punktów (5 głosów)
God of War 3 - 17 punktów (6 głosów)
38-40. Fallout 1 - 16 punktów (4 głosy)
Portal 1 - 16 punktów (6 głosów)
Crash Bandicoot 3 - 16 punktów (5 głosów)
41-43. Twierdza Krzyżowiec - 15 punktów (6 głosów)
League of Legends - 15 punktów (4 głosy)
Metal Gear Solid 3 - 15 punktów (4 głosy)
44-46. Vampire: The Masquerade - Bloodlines - 14 punktów (3 głosy)
Assassin's Creed 2 - 14 punktów (8 głosów)
Hitman 2 - 14 punktów (4 głosy)
47-48. Hotline Miami - 13 punktów (4 głosy)
Uncharted 2 - 13 punktów (4 głosy)
49-54. Half-Life 1 - 12 punktów (6 głosów)
Need For Speed Most Wanted - 12 punktów (4 głosy)
Tony Hawk's Pro Skater 3 - 12 punktów (5 głosów)
Football Manager - 12 punktów (5 głosów)
Batman Arkham Asylum - 12 punktów (5 głosów)
silent hill 2 - 12 punktów (4 głosy)
55-62.GTA 2 - 11 punktów (3 głosy)
Bioshock 1 - 11 punktów (5 głosów)
Resident Evil 4 - 11 punktów (3 głosy)
Pokemon Fire Red - 11 punktów (6 głosów)
GTA 4 - 11 punktów (5 głosów)
Tony Hawk's Pro Skater 2 - 11 punktów (6 głosów)
Jedi Academy - 11 punktów (6 głosów)
Call of Duty 2 - 11 punktów (4 głosy)
Tony Hawk's Pro Skater 4 - 10 punktów (3 głosy)
Skate - 10 punktów (2 głosy)
Fahrenheit - 10 punktów (3 głosy)
Life Is Strange - 10 punktów (3 głosy)
Counter Strike Global Offensive - 10 punktów (4 głosy)
Battlefield 3 - 10 punktów (4 głosy)
Dark Souls 1 - 10 punktów (3 głosy)
Europa Universalis 3 - 9 punktów (2 głosy)
Mortal Kombat 9 (2011) - 9 punktów (3 głosy)
Guild Wars - 9 punktów (2 głosy)
Resident Evil 1 - 8 punktów (3 głosy)
Uncharted 4 - 8 punktów (3 głosy)
Red Dead Redemption 1 - 8 punktów (3 głosy)
Rayman Origins - 8 punktów (2 głosy)
Metal Gear Solid 4 - 8 pukntów (2 głosy)
Gears of War 2 - 8 punktów (2 głosy)
Team Fortress 2 - 8 punktów (2 głosy)
Zeus Pan Olimpu - 8 punktów (4 głosy)
Far Cry 3 - 8 punktów (4 głosy)
Dark Souls 3 - 8 punktów (3 głosy)
Metal Gear Solid 5 - 8 punktów (2 głosy)
Stalker Cień Czarnobyla - 8 punktów (3 głosy)
Max Payne 3 - 8 punktów (3 głosy)
Wiedzmin 1 - 8 punktów (3 głosy)
Mafia 2 - 8 punktów (5 głosów)
Quake 2 - 8 punktów (3 głosy)
Dota 2 - 8 punktów (3 głosy)
Dragon Age Origins - 8 punktów (2 głosy)
Dead Space - 7 punktów (3 głosy)
GTA 3 - 7 punktów (4 głosy)
Rayman 2 - 7 punktów (3 głosy)
Original War - 7 punktów (2 głosy)
Spider Man (ps 4) - 7 punktów (3 głosy)
Heroes of Might & Magic 5 - 7 punktów (4 głosy)
Quake 3 Arena - 7 punktów (3 głosy)
Dark Messiah of Might and Magic - 7 punktów (3 głosy)
Syberia - 7 punktów (4 głosy)
Unreal Tournament 99 - 7 punktów (4 głosy)
Diablo 1 - 7 punktów (2 głosy)
TES Oblivion - 7 punktów (2 głosy)
Fable - 7 punktów (5 głosów)
Call of Duty 1 - 7 punktów (2 głosy)
Wolfenstein Enemy Territory - 7 punktów (2 głosy)
Resident Evil 2 - 7 punktów (2 głosy)
Thief 1 - 6 punktów (2 głosy)
M&B Warband - 6 punktów (3 głosy)
Medal of Honor Allied Assault - 6 punktów (4 głosy)
Devil May Cry 3 - 6 punktów (2 głosy)
C&C Red Alert 2 - 6 punktów (4 głosy)
CM 03-04 - 6 punktów (2 głosy)
Europa Universalis 4 - 6 punktów (2 głosy)
Civilization 5 - 6 punktów (3 głosy)
Hitman 4 - 6 punktów (2 głosy)
Portal 2 - 6 punktów (2 głosy)
Metin 2 - 5 punktów (3 głosy)
Hitman: Absolution - 5 głosów (2 głosy)
Rollercoaster Tycoon - 5 punktów (2 głosy)
Max Payne 2 - 5 punktów (2 głosy)
Splinter Cell Chaos Theory - 5 punktów (3 głosy)
Age of Empires 2 - 5 punktów (4 głosy)
Walking Dead (sezon pierwszy) - 5 punktów (3 głosy)
Kapitan Pazur - 4 punkty (2 głosy)
Crusader Kings 2 - 4 punkty (2 głosy)
Battlefield 4 - 4 punkty (2 głosy)
Battlefield: Bad Company 2 - 3 punkty (2 głosy)
Tekken 3 - 3 punkty (2 głosy)
The Sims 1 - 3 punkty (3 głosy)
Asetto Corsa - 3 punkty (2 głosy)
Splinter Cell 1 - 3 punkty (2 głosy)
Celeste - 3 punkty (2 głosy)
Darkest Dungeon - 2 punkty (2 głosy)
Sea Dogs - 2 Punkty (2 głosy)
Gry na które został oddany jeden głos nie zostały uwzględnione w rankingu.
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
jakie basic polaczkowe top 10 xD
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
przed liczeniem myślałem że hirki3 jednak beda top 2, ale zapomniałem o jebanym wieśku.
wogle herosy to jest giera kurwa nieśmiertelna, i jej kult uważam za w pelni zasłużony, nie mam pojecia czemu zrobiło to furore tylko w europie wschodniej, może hamburgery wola bardziej efekciarskie gierki.
spoko jest natomiast stosunkowo wysoka pozycja tormenta.
wogle herosy to jest giera kurwa nieśmiertelna, i jej kult uważam za w pelni zasłużony, nie mam pojecia czemu zrobiło to furore tylko w europie wschodniej, może hamburgery wola bardziej efekciarskie gierki.
spoko jest natomiast stosunkowo wysoka pozycja tormenta.
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Fallout NV wyżej niż dwójka - skandal.
Brak na liście BG2 - skandal.
Brak na liście BG2 - skandal.
How nonbinary persons kill people?
They / them.
They / them.
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
@Godhand przedstaw swoją listę, tak poza konkursem już, bo nie brałeś udziału w głosowaniu a jestem ciekawy jakie dałbyś typy
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Proszę.
Tak na szybko, lista niewymierna, bo raz, żem stary, dwa, że kręcą mnie w większości cRPG.
6 pkt
- Fallout 2
5 pkt
- Baldurs Gate 2
- Planescape Torment
4 pkt
- Heroes III
- Divinity Orginal Sin 2
- KOTOR 2
3 pkt
- Wizardry 8
- Fallout NV
- Fallout 1
- Silent Hill 2
2 pkt
- Tony Hawk Pro Skater 2 (ścieżka!)
- World of Goo
- Wiedźmin 3
- Diablo 2
- Vapire the Masquarade - Bloodlines
1 pkt
- Pro Evo 2013
- Need for Speed Underground 2
- Pillars Of Eternity
- Stalker
- Skyrim
- Borderlands 2
How nonbinary persons kill people?
They / them.
They / them.
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
nawet niezła lista, ale zabraklo mi w niej gta2 (najbardziej niedoceniona gra ever) i jakieś lepszej strategii
btw jak podobało ci sie world of goo to se obczaj pontifexa, (miałem go w swojej topce nawet, ale wyjebalem po edicie) uwielbiam symulatory budowania mostów, a ten był najlepszy w jaki grałem
btw jak podobało ci sie world of goo to se obczaj pontifexa, (miałem go w swojej topce nawet, ale wyjebalem po edicie) uwielbiam symulatory budowania mostów, a ten był najlepszy w jaki grałem
jedynka lepsza
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Nigdy się nie wkręciłem w żadne GTA, a ze strategii lubię tylko Championship Managera 00/01 (i Age of Empires)
Dzięki, zbadam.
To popularna opinia. Lepsze postaci, lepsza fabuła, brak bugów... A jednak coś w klimacie dwójki sprawia, że cenię ja wyżej.
How nonbinary persons kill people?
They / them.
They / them.
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
ja też, opr dwójki właśnie - i mógłbym tutaj gadać o tym że jest najbardziej absurdalna, jako jedyna daje wolna reke co do tego dla jakiej organizacji pracujesz, czy o świetnym cyberpunkowo retro-futurystycznym dystopijnym klimacie, (wgl ta część jest mocno inna wzgledem reszty gta) ale skupie sie po prostu na muzyce, bo ta część ma zdecydowanie najlepszy soundtrack i w przeciwieństwie do późniejszych części ta muzyka w całości jest ekskluzywnie wyprodukowana na potrzeby gry przez jakichś totalnych nonamów, co szokuje bo jakość tych numerów jest naprawdę niezła, a są tam takie gatunki jak lounge, punk, drum n bass, uk garage, chrześcijański rock (swoją drogą niezła mieszanka) i do tera tego gówna słucham, masa takich niezobowiązujących hitów że sie włos jeży na jajach, tu kilka moich ulubionych kawałków:
https://www.youtube.com/watch?v=u_Hs-AfQoRg
https://www.youtube.com/watch?v=-x5tI1t9pxY
https://www.youtube.com/watch?v=OOL9QPBoq6k
https://www.youtube.com/watch?v=851DnU_8Ruw
https://www.youtube.com/watch?v=rKAnxa8eWZU&t=28s
https://www.youtube.com/watch?v=9eZ5wiIRoAc
myśle że przez stacje radiowa "funami" sie zajarałem elektronika, i tak ta miłość została na całe życie, pozdro
Ostatnio zmieniony 02 lip 2021, 13:59 przez baqlashan, łącznie zmieniany 1 raz.
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Najlepsze gry wszech czasów (ranking)
Kurcze mialem kiedys pisac ze nie ma co liczyc bo heroes 3 i tak bedzie na pierwszym miejscu, troche sie zaskoczylem zwlaszcza ze heroes 3 sie jednak chyba lepiej zestarzalo niz san andreas
Zostawiam tez props za rozkmine na temat GTA 2, pozdro uzytkowniku baqlashan, biorac pod uwage jak wkurwiajace jest po latach GTA 3 to nawet nie myslalem zeby do tej gry podchodzic ale no wypada dac szanse chyba
Zostawiam tez props za rozkmine na temat GTA 2, pozdro uzytkowniku baqlashan, biorac pod uwage jak wkurwiajace jest po latach GTA 3 to nawet nie myslalem zeby do tej gry podchodzic ale no wypada dac szanse chyba