Cyberpunk 2077 [10.12.2020]
Moderator: con shonery
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Boję się że crowbcat będzie miał dobry materiał z tej gry ten system z lvlami przeciwników kojarzy mi się z wolfenstein youngblood i nie jest to komplement poza tym sam gameplay wyglądał dla mnie strasznie sztucznie i drewnianie, eh
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Po fali propsów, fala hejtów.
Ja po tym co zobaczyłem jestem spokojny. Nie spodziewałem się żadnego objawienia, a bardziej właśnie nowego Deus Exa na sterydach, w fajnym settingu i nie odczuwam żadnego zawodu obserwując kierunek, w jakim gra zmierza.
Część rzeczy, o których mówią obecnie dziennikarze, jest do naprawienia i stąd pewnie kolejny raz przesunięta premiera (pustawe lokacje, bugi itp.), część pewnie już zostanie jak jest - będą to m.in. model jazdy, który mnie ni ziebi, ni grzeje (od jeżdżenia na wczucie mam symulator z osprzętem, a w gierce RPG/action RPG, czy tam immersive sim, pojazd ma mnie szybko przenieść z punktu A do punktu B) i cyferkowe strzelanie (nie lubię, ale poniekąd rozumiem dlaczego musi tak być, choć osobiście życzyłbym sobie możliwość przełączenia się na tryb "normalnej" strzelanki).
Osobiście nastawiam się przede wszystkim na to mityczne D O Ś W I A D C Z E N I E, czyli fajnie poprowadzoną fabułę i ciekawe questy. Nie będzie mnie bolało też, jeżeli w gierce zamiast 150 godzin, spędzę 1/3 tego czasu. Nierzeczywiste oczekiwania rodzą rozczarowanie - mam wrażenie, że niektórzy malują sobie CP77 jako kabel, który po wpierdoleniu w łeb przeniesie ich do innego świata... Otóż nie, to wciąż gra komputerowa, która musi się rządzić swoimi prawami.
Ja po tym co zobaczyłem jestem spokojny. Nie spodziewałem się żadnego objawienia, a bardziej właśnie nowego Deus Exa na sterydach, w fajnym settingu i nie odczuwam żadnego zawodu obserwując kierunek, w jakim gra zmierza.
Część rzeczy, o których mówią obecnie dziennikarze, jest do naprawienia i stąd pewnie kolejny raz przesunięta premiera (pustawe lokacje, bugi itp.), część pewnie już zostanie jak jest - będą to m.in. model jazdy, który mnie ni ziebi, ni grzeje (od jeżdżenia na wczucie mam symulator z osprzętem, a w gierce RPG/action RPG, czy tam immersive sim, pojazd ma mnie szybko przenieść z punktu A do punktu B) i cyferkowe strzelanie (nie lubię, ale poniekąd rozumiem dlaczego musi tak być, choć osobiście życzyłbym sobie możliwość przełączenia się na tryb "normalnej" strzelanki).
Osobiście nastawiam się przede wszystkim na to mityczne D O Ś W I A D C Z E N I E, czyli fajnie poprowadzoną fabułę i ciekawe questy. Nie będzie mnie bolało też, jeżeli w gierce zamiast 150 godzin, spędzę 1/3 tego czasu. Nierzeczywiste oczekiwania rodzą rozczarowanie - mam wrażenie, że niektórzy malują sobie CP77 jako kabel, który po wpierdoleniu w łeb przeniesie ich do innego świata... Otóż nie, to wciąż gra komputerowa, która musi się rządzić swoimi prawami.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
- Ezio_Wroclaw
- Posty: 2139
- Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:46
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Te cyferki to ból istnienia, choć jeśli dobrze zakładam, to rozbudowany system ulepszeń broni na propsie. Choć wystarczyła by informacja o czaszce przy przeciwniku zbyt mocnym na dany etap, ale zapewne będzie można wyłączyć. Jazda faktycznie wygląda na gameplayach słabo i plastykowo, szczególnie moment, gdzie na jakimś wyboju wylatuje prawie do pionu w bok System rekonstrukcji zdarzeń wygląda ciekawie, ale stwierdzenia, że celem popchniecia fabuły trzeba będzie te sekwencje wykonywać, a w teorii nie wygląda to zbyt prosto, może wkurzać o ile będzie zbyt częste. Pozostaje kwestia samej historii, ale pod tym względem nie powinien cdpr zawieść. I oczywiście wspomniane wcześniej drzewko umiejętności.
Nulla è reale, tutto è lecito.
https://musicxperienceblog.blogspot.com/ - maja pisaninka.
RateYourMusic
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Ja chciałem tylko przypomnieć, że W3 jest bardzo dobrą grą RPG pomimo fatalnego systemu walki i co najwyżej przeciętnego drzewka perków. Czyli elementów, które w grze o zabójcy potworów powinny być dopieszczone i grać główną rolę. Jestem nastawiony na historię i wybory, dlatego niezbyt mnie martwią dotychczasowe zarzuty. Strzelanie no lipa, nie lubię gąbek, ale i tak pewnie będę grał stealth. Co do modelu jazdy to chyba było wiadome od początku, że będzie średniawa. Mam tylko nadzieję, że jednak naprawią te tłumy. W kwestii NPCów w W3 strasznie mi się nie podobało, że za każdym razem w niektórych lokacjach padały dokładnie te same teksty (RzuCiMy MonEtĄ. ResZka - spRząTamy StaJNie...). Mam nadzieję na trochę bardziej żywe Night City.
- con shonery
- Moderator
- Posty: 5984
- Rejestracja: 18 kwie 2019, 9:18
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Inna relacja z gemaplayu, ufam temu typkowi jeśli chodzi o opinie o grach i troszkę żem się podjarał.
https://www.pcgamer.com/after-4-thrilli ... -for-more/
z tematów okołogrowych, dark horse wyda komiks, a netflix anime
https://www.pcgamer.com/after-4-thrilli ... -for-more/
z tematów okołogrowych, dark horse wyda komiks, a netflix anime
- zemsta1kadluba
- Posty: 7707
- Rejestracja: 22 paź 2019, 12:50
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Dobrze, że sprzedałem posiadane akcje CD Projekt miesiąc temu. Dzięki temu dziś mogę spać spokojnie.
jak zapowiadam wpierdol ściągam okulary
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
jak zaczną (o ile zaczną) lecieć na ryj to i tak dopiero po premierze. po za tym ciężko na nich stracić, trzeba by trafić z kupnem idealnie w ostatnie maxima.
Największa pizda na forum:
Mider
Mider
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
jeszcze się okaże że najlepszą polską grą będzie nowe dying light ale będą jaja
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Przeklejam info, fenks @Rev za podrzucenie.
Spoiler
Garść informacji od dziennikarzy, którzy mieli zaszczyt ograć Cyberpunka: (via 4chan)
W grze nie ma ekranów ładowania, oczywiście za wyjątkiem tego początkowego. Nawet dla szybkiej podróży.
Możesz zabić każdą NPC, niezależnie od tego czy jest pieszo, czy prowadzi samochód.
Zabicie przechodnia w pobliżu policjanta lub członka gangu przysporzy ci problemy.
Poruszanie się jest o wiele lepsze w porównaniu z Wiedźminem 3.
Gracz prawie zawsze widzi świat z pierwszej osoby, nawet podczas dialogów.
Dialogów jest bardzo dużo.
Gra, w przeciwieństwie do tego co niektórzy mówią, nie przypomina GTA V zarówno w kwestii estetycznej czy budowy. To gra RPG.
Kreator postaci jest bardzo rozbudowany.
Możesz wybrać pomiędzy obrzezanym a nieobrzezanym penisem.
Możesz przejść grę nie zabijając nikogo.
Niektóre questy mogą mieć nawet 7 różnych zakończeń.
Im dłużej używasz danej broni, tym bardziej poprawiają się jej statystyki.
Możesz pomijać czas (jak w Wiedźminie 3).
Jeden dzień w grze to trzy godziny w prawdziwym życiu.
Walka jest podobna do tej z Destiny.
Gra działała płynnie, ale pojawiały się bugi.
Questy mają wiele pobocznych zadań, który wpływają na zakończenie.
Nasz bohater nie zmienia świata, to "przyziemna" historia.
Towarzysze są pomocni podczas walki.
Dziennikarzy nie słyszeli aby któryś kompan kolejny raz powtarzał daną kwestię.
Twoje UI zmienia się zależnie od wszczepionych implantów.
Gra ma wielu bohaterów, których gracz na pewno polubi. Są mniej "egdy" w porównaniu z poprzednimi pokazami.
Zadania poboczne są bardzo interesujące.
Świat zachwycił dziennikarzy. Zachwalają oni projekt, atmosferę i retro przyszłość.
Lore gry nie jest nam od razu przedstawiane. Wszystko powoli poznajemy.
Z racji tego, że przynależności bohaterów do frakcji nie są stałe, mało kogo darzysz zaufaniem.
XBD i Braindance można nabyć na czarnym rynku.
Dużą pracy przyłożono do wertykalności świata.
Upadając z dużej wysokości, otrzymujesz obrażania.
W grze znajdują się dzieci ale nie możesz ich zabić
(halo, moderzy)
Trauma Team sparaliżuje cię paralizatorem jeżeli nie zastosujesz się do ich poleceń.
Dialogi są chwalone przez dziennikarzy, o wiele lepiej niż w filmach klasy B.
W grze znajdują się Animals, ale jest ich mało i są robotami.
Nie możesz kierować latającymi samochodami.
W grze znaleziono bohaterów wzorowanych na youtuberach.
W apartamencie V można oglądać m.in talk show.
Można porozmawiać z każdym NPC.
NPC mogą ci zaoferować misje.
Dzielnica Watson jest pełna NPC, to bardzo żywa część miasta.
Dziennikarzy narzekali na mechanikę sterowania pojazdami, m.in. że są zbyt czułe. Deweloperzy powiedzieli, że nad tym pracują.
Wybór naszej historii ma spore znaczenie. Podczas gry wybory i bohaterowie mogą być kompletnie inne zależnie od genezy V.
Sklepy z bronią mogą zaoferować ci misje.
Efekty pogodowe i oświetlenie są świetne.
Misja z Flatheadem od Maelstrom wygląda podobnie od starego dema.
Night City jest ogromne.
4 godziny to zdecydowanie za mało aby poznać choć skrawki tego świata.
Motel No-Tell znajduje się w grze.
W grze jest tak wiele opcji i wyborów, że dla części było to nawet przytłaczające.
Podczas walki wręcz, masz przyciski odpowiedzialne za atak, blok i unik. Jeżeli wykonasz blok w odpowiednim momencie to przejdziesz do kontry. Działa to tak samo w walce z bronią białą.
Muzyka jest bardzo chwalona.
Wybory mają znaczenie.
Modele postaci są wysokiej jakości, ale nie jest to też nic przełomowego.
Trailer przedstawił fragmenty wyłącznie z prologu gry.
Blessing Adeoye Jr. uważa, że premiera gry może znowu zostać przełożona.
Część osób chwali mechanikę sterowania pojazdami, podobna do GTA ale "cięższa".
W radio znajduje się wiele stacji grających różne gatunki muzyki, m.in country i rock.
Zadania poboczne są bardzo zróżnicowane.
Mapa jest zapełniona wieloma rzeczami, oraz aktywnościami.
Możesz wejść do prawie każdego budynku.
Bronie są różnorodne, nawet podobne typy różnią się statystykami.
Część zadań pobocznych wpływa na główną linię fabularną.
Większość graczy polubiła Braindance, część uznała ją za nudną.
Gra jest przede wszystkim RPG, dopiero potem strzelanką.
Niektórzy dziennikarze określają Cyberpunka 2077 jako Deus Ex: Mankind Divided i Revolution na sterydach.
Większości graczy spodobała się mechanika strzelania.
Każdy pojazd ma inne wnętrze.
Podczas rzucania granatem na interfejsie wyświetli ci się kula, która przedstawia zasięg odłamków.
Braindance jest porównywane do komputera Esper z Blade Runnera.
Możesz wykonywać zlecenia dla policji z Night City.
W grze znajdują się zlecenia na głowy różnych, przede wszystkim niebezpiecznych postaci.
Atrybuty nie są przyznawane co każdy poziom.
Poziomy perków nie mogą przewyższać poziomu twojej umiejętności.
Każy umiejętność ma około 20-30 perków.
Street Cred nie jest systemem moralności. Będzie tylko wzrastał.
Wyższa renoma w Night City pozwoli ci zakupić nowe przedmioty u sprzedawców.
Są easter eggi z 3 Wiedźmina 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W grze znajdują się misje podobne do "Rozwałki" (chyba dobrze przetłumaczyłem) z GTA V.
Możesz zmodyfikować nawet układ krażenia.
Żaden napotkany bug nie był znaczący i wszystkie powinny zostać naprawione przed premierą.
Przerywniki filmowe są interaktywne. Możesz zmieni ich przebieg poprzez swoje akcje lub obserwacje.
RTX oraz udźwiękowienie jest "breathtaking"
Możesz oglądać reklamy w telewizji
Nie możesz modyfikować apartamentu.
Drzewko umiejętności i perków jest imponujące, o wiele większe od tego zaprezentowanego w poprzednim roku.
W grze jest opcja Auto-Aim
Możesz kraść samochody
Ubiór wybierasz za pomocą menu.
Oprócz ostrzy w przedramionach, możesz w nich zamontować też wyrzutnie rakiet. Coś podobnego do zbroi Iron Mana.
Możesz zabierać bronie przeciwników.
Pomimo, że gracze mogli robić co chcieli po tutorialu, byli ograniczeni do dzielnicy Watson
SPOILERY
Wybierając Corpo, grę zaczynasz w Arasaka Tower.
Wybierając Nomada, grę zaczynasz w Badlands.
Wybierając Street Kid, grę zaczynasz w barze w Night City.
Kiedy tutorial się kończy, zostajemy przeniesieni pół roku później, do sceny w windzie którą znamy z rozgrywki podczas E3 2018.
Czuć chemię pomiędzy Jackie a Misty.
Jeżeli nie interweniujesz podczas kłótni Jackie z członkiem Maelstrom to szybko wywiąże się strzelanina.
Yorinobu Araska znajduje się w posiadaniu chipa Johnny'ego Silverhanda.
Po świecie grąży NPC-psychopata, który zabija policjantów za pomocą karabiny snajperskiego.
I to wszystko
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
to moge czy nie?Możesz zabić każdą NPC, niezależnie od tego czy jest pieszo, czy prowadzi samochód.
W grze znajdują się dzieci ale nie możesz ich zabić
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Większości graczy spodobała się mechanika
jak oni to oszacowali?? brzmi jak 'nie brak opinii' w wiadomościachWiększość graczy polubiła Braindance
oczywiście props za możliwość modyfikacji napleta, ostatni feature który mnie tak zaskoczył to kurczące się jaja w RDR2
B to G strikes again, thick hay on the bread... For me it's a lifestyle, you say that's about swag
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Imo jeżeli jest to zestawienie informacji z iluś tam opinii dziennikarzy, prasówek itp. (wsm nwm, ale tak zakładam), to można na podstawie tej próby określić "większość" i "mniejszość", oczywiście tylko spośród zbadanych przez autora potencjalnych źródeł/głosów.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
#wolnykurdystan #wolnacipa
- zemsta1kadluba
- Posty: 7707
- Rejestracja: 22 paź 2019, 12:50
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
jak legit całe info to wygląda jakby moje obawy co do gry były nieuzasadnione, problem mam trochę z tym jak legitne bywają posty z czana, plus to co dziennikarze growi uznają za dobrą grę RPG
ale mimo wszystko na plus i pozdro @Rev za podrzucenie
ale mimo wszystko na plus i pozdro @Rev za podrzucenie
mołpy są kozackie
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
za co ta fala hejtu na ostatnich stronach? co cd red zjebał?
Set your world on fire, watch your planet burnRupert pisze: jak chce czytac urojenia po narkotykach to czytam sobie fromage jak chce oświecenia to czytam bakłażan prosta rzecz
While swinging in a tire hanging from a flying worm
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Głównie datę premiery chyba
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Usunęli jazdę metrem i personalizację pojazdów, ciekawe co usuną następne jak sobie zdadzą sprawę że nie podołają
Spoiler
Ale będzie można ustawić czy ma być duży kutas z łoniakami lub bez także essa
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Już chuj w tę jazdę metrem, bo już widzę jak gracze na co dzień oglądają sobie minutową podróż i nikt nie skipuje, ale brak personalizacji furek to trochę strzał w stopę. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby gracze dowiedzieli się o tym bez żadnych wcześniejszych zapowiedzi, sami sobie coś wymarzyli, nikt nic im nie obiecywał, więc no ok. Tutaj mamy sytuację, gdzie któraś z kolei rzecz widoczna na starych gameplayach musiała zostać skreślona (mechy towarzyszące graczowi, zapierdalanie po ścianach, kilka specek), także odczucia zupełnie inne. Ja od pierwszej rozgrywki jaką widziałem (czyli bodajże początek 2019) jestem mocno zesrany, spodziewałem się że pójdą w inny gatunek, a ten system jakichś włamań cyferek i wspomnień to już wgl imo pierdolnie z hukiem.
B to G strikes again, thick hay on the bread... For me it's a lifestyle, you say that's about swag
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
No, ja powoli zaczynam podejrzewać, że ta gra to może być rozczarowanie dekady. Strasznie dużo contentu wycinają i pozostanie bieda-watchdogs. Obym się mylił.
Re: Cyberpunk 2077 [16.04.2020]
Offtop, bo nie dotyczy to bezpośrednio CP2077, ale trafiłem dzisiaj na taki artykuł, odnośnie powstającego tencentowskiego rywala CP2077, w których są mechy, personalizacja furek itp https://www.essentiallysports.com/watch ... al-engine/