Half-Life: Alyx

Dyskusje na temat ulubionych gier użytkowników. Planszówki? Playstation czy Xbox?

Moderator: con shonery

daveyo
Posty: 12142
Rejestracja: 29 lip 2019, 14:22

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: daveyo »

Half-Life: Alyx Gameplay Video 1
Spoiler
Half-Life: Alyx Gameplay Video 2
Spoiler
Half-Life: Alyx Gameplay Video 3
Spoiler
miodzio
Awatar użytkownika
szpilman
♓︎
Posty: 4647
Rejestracja: 17 kwie 2019, 15:26

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: szpilman »

Momentami przekombinowane, brak efektu gore, smugi krwi - meh, wybuchy granatów mega kiczowate. Ale co jak co, infrastruktura kombinatu to jest arcydzieło
"...jest eśmy małymi cząstkami wielkich rzeczy..."
pieseczek dla ślizgawkera
Obrazek
Awatar użytkownika
xotic
Posty: 608
Rejestracja: 20 kwie 2019, 19:00

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: xotic »

Oj będzie grane na pewno, wygląda mega fajnie.
Awatar użytkownika
koniec
bruh bruh
Posty: 5584
Rejestracja: 17 kwie 2019, 17:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: koniec »

https://www.youtube.com/watch?v=yi7KGA_i2r8
godzina gry u pewdiepaja, naprawde zajebiście to wygląda
Awatar użytkownika
szpilman
♓︎
Posty: 4647
Rejestracja: 17 kwie 2019, 15:26

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: szpilman »

Niecche tego oglądać :(
"...jest eśmy małymi cząstkami wielkich rzeczy..."
pieseczek dla ślizgawkera
Obrazek
Awatar użytkownika
koniec
bruh bruh
Posty: 5584
Rejestracja: 17 kwie 2019, 17:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: koniec »

obejrzałem ten gejmplej pewdiego, teraz na twitchu oglądam jak inni sobie grają i nie mogę się przestać zachwycać ile jakie to dobre wszystko się wydaje
Awatar użytkownika
Groszek
Posty: 4587
Rejestracja: 17 kwie 2019, 17:27
Lokalizacja: Auld Reekie

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: Groszek »

IGN: 10/10
VG247: 5/5
DualShockers: 10/10
PC Gamer: 92/100
Game Informer: 9/10
GamesRadar+: 4,5/5
PCGamesN: 9/10
Shacknews: 9/10
GameSpot: 9/10
Destructoid: 9/10
PC Games: 8/10
GamesBeat: 80/100

Nie jest źle jest super
Wszystko jest kawałem oraz żartem
Wszystko już widziałem, co potrzebneXD
Awatar użytkownika
xotic
Posty: 608
Rejestracja: 20 kwie 2019, 19:00

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: xotic »

W czwartek przychodzi Anker do Questa, pluję sobie w brodę, że zapomniałem go zamówić wcześniej, gierka oczywiście już kupiona, ale wygląda to przepięknie.
Awatar użytkownika
xotic
Posty: 608
Rejestracja: 20 kwie 2019, 19:00

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: xotic »

Anker jednak przyszedł dzisiaj, pograłem już ze dwie godzinki i przerosło moje oczekiwania :bowdown:
Na początku bałem się, że mój lapek nie udźwignie gierki, ale jednak dał radę, wszystko chodzi płynnie. Naprawdę, jeśli ktoś ma zestaw VR to jest to obowiązkowy tytuł, polecam.
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6898
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: instinkt »

koniec pisze: 24 mar 2020, 0:51 nie mogę się przestać zachwycać ile jakie to dobre wszystko się wydaje
dla mnie wręcz przeciwnie - na filmikach wygląda to słabiutko, ale z hełmem na głowie pewnie zajawka
tym bardziej że tak naprawde to jedna z pierwszych poważnych gier na VR bo cała reszta którą widziałem to były jakieś popierdółki totalne :dunno:
DeDoK
Posty: 4210
Rejestracja: 17 kwie 2019, 7:33

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: DeDoK »

Przecież to super wygląda jak na moment w którym jest ta technologia

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6898
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: instinkt »

DeDoK pisze: 26 mar 2020, 8:35 jak na moment w którym jest
nie przemawia do mnie taki "argument" szczerze mówiąc
Awatar użytkownika
koniec
bruh bruh
Posty: 5584
Rejestracja: 17 kwie 2019, 17:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: koniec »

tobie się zawsze wszystko nie podoba a tymczasem cały świat się zachwyca :dunno:
Awatar użytkownika
kshaq
Posty: 2361
Rejestracja: 17 kwie 2019, 7:51

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: kshaq »

Ale przecież rację ma teraz - robienie rozrywki "pod efekt" jest słabe jak 3D w kinie :dunno: Inna sprawa, jeżeli sam efekt nie jest celem. a umie się wykorzystać do swoich celów i pokazuje reszcie miernot, jak to robić. Po reckach się wydaje, że właśnie to Volvo po raz kolejny zrobiło.
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6898
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: instinkt »

koniec pisze: 26 mar 2020, 20:05 tobie się zawsze wszystko nie podoba
bo się nie spuszczam nad byle czym

a jak jeszcze widze że ktoś gra używając tej teleportacji to już wgl :dunno:

w tym momencie jedyne zajebiste zastosowanie vr jakie widze (w kwestii grania, bo inne branże to co innego) to używanie tego w wyścigach samochodowych - to jest kurwa :bowdown: totalny w takim ACC
ewentualnie ma to jeszcze sens w jakichś grach statycznych, gdzie nie trzeba się poruszać (ale szczerze mówiąc ciężko mi wgl podać jakiś fajny tytuł tego typu)

ja rozumiem że jakoś trzeba to rozwijać i musi się coś dziać/być wydawane żeby następował przełom
ale w tym momencie to z ocenianiem tych gier jest jak z ocenianiem np polskiego rapu, czyli FAJNE JAK NA POLSKE :lol:
DeDoK
Posty: 4210
Rejestracja: 17 kwie 2019, 7:33

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: DeDoK »

Tylko że to na ten moment jest w stylu ktoś wydaje najlepsza płytę no nowy Kanye/Kendrick wszyscy wooo, super a przychodzi instict i mówię, ale gówno nie jaram się

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Luxair
Posty: 4108
Rejestracja: 24 kwie 2019, 19:38

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: Luxair »

Blood & Truth na PSVR w stylu filmów Guya Ritchie też zajebiste!
Koks i dziwkę brałeś cichcem
Polizałeś pizdę, popijałeś Żywcem
Awatar użytkownika
koniec
bruh bruh
Posty: 5584
Rejestracja: 17 kwie 2019, 17:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: koniec »

przecież ta gra to po prostu świetny half life i bez żadnego vr. A jeśli chodzi o już samo vr :bowdown: za to jak świetnie zaimplementowali pod to świat, zadbali o szczegóły do stopnia w którym najmniejsze pierdoły mogą się wydać najbardziej fascynujące tak samo jak miało to miejsce w poprzednich grach z serii dzięki fizyce.
Awatar użytkownika
Blazfm
Posty: 595
Rejestracja: 18 kwie 2019, 21:17
Lokalizacja: Warszawa

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: Blazfm »

Instinct by chciał żeby od razu po założeniu gogli można się było teleportować do świata gry, wszystko inne przecież beka.
A argumentu z tym ze dobre jak na polskie nawet nie skomentuje, rozumiem że gdzieś tam na świecie jest już zajebiście rozwinięta technologia VR do której Valve i reszta teraz próbuje dorównać?
https://www.last.fm/user/blazfm
https://www.instagram.com/blazfm
ezio_wrocław pisze: to nie świadczy o wielkości zespołu, że z nożem na gardle dostają nagle kopa motywacyjnego
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6898
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: Half-Life: Alyx

Post autor: instinkt »

może w pentagonie, ale nie w tym rzecz
rzecz w tym że wychodzą ciekawsze gry (tyle że nie są na gogle) które zbierają niższe oceny niż to
a to jest taka faza jak z Avatarem kiedyś który w gruncie rzeczy jest gównianym filmem, ale ludzie się spuszczali z wiadomych względów
ODPOWIEDZ