simracing

Dyskusje na temat ulubionych gier użytkowników. Planszówki? Playstation czy Xbox?

Moderator: con shonery

Awatar użytkownika
Parlae
Posty: 4610
Rejestracja: 29 lip 2019, 16:29

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: Parlae »

Dzięki za odpowiedzi. Nie zamierzam grać w jakieś profesjonalne symulatory, raczej arcade typu Forza Horizon 4, więc zdecyduję się na to G29 jednak. Chyba idealny stosunek jakość/cena. Nie będę wydawał więcej.
Awatar użytkownika
MoTyW
Pierwszy Mod
Posty: 5374
Rejestracja: 17 kwie 2019, 8:34

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: MoTyW »

500 to latania bokiem zajebista przez ten rozmiar, choć 300 jakoś lepiej reagowała z odbijaniem :D
No i w 300 wkurwiało mnie w takich okolicznościach wypłaszczenie na dole (ziomek miał akurat taką, są też normalne z tego co wiem).
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6837
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: instinkt »

i wgl to ACC 23 czerwca na konsolach :bowdown:
mam kompa który to uciagnie, ale mój gengskład z którym chce się dalej ścigać gra na PS4 i chcą tam zostać, jednocześnie są bardzo otwarci na zmiane gierki więc ogólnie hypik
sam release konsolowy na tą generacje szczególnie też może bardzo dużo dać tej grze bo playerbase jest olbrzymi, a na PCtach wiadomo jak to wygląda, średnio 2k graczy dailypeak i tyle
chociaż do niedawna wydawało się nie możliwe że dadzą rade to puścić na PS4, oby tylko port dał rade - czyli fizyka 1:1 i 60 klatek bez dropów, oprawe niech sobie downgradują, jeden chuj dla mnie
Ostatnio zmieniony 22 mar 2020, 7:13 przez instinkt, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bloodyhell
Posty: 2595
Rejestracja: 20 kwie 2019, 13:40

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: bloodyhell »

AC ultimate Edition za 50zl w psstore, opłaca się powinac w obliczu tego że na horyzoncie acc?
Awatar użytkownika
MoTyW
Pierwszy Mod
Posty: 5374
Rejestracja: 17 kwie 2019, 8:34

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: MoTyW »

ACC nie będzie miało supportu dla szerokiej gamy zajebistych modów jak AC, więc imo wybór jest prosty.
Aa, chociaż to konsola, to w sumie i tak z modami lipa.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6837
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: instinkt »

jako że w końcu liznąłem obu tytułów to mogę się wypowiedzieć mniej więcej
ACC zjada AC jeżeli ktoś lubi auta GT3 bo nie jest tak toporna, a model jazdy jest jeszcze bardziej dopracowany (szczególnie w kwestii opon których to działanie strasznie kuleje w większości gier w tym iRacing które to według wielu jest uważane za jakiś uber symulator, a aktualnie ma wiele elementów w których od ACC po prostu odstaje jeżeli chodzi o zbliżenie do realizmu)
nawet driverzy którzy ścigają się w seriach GT3 propsuja jak to chodzi, jak setupy wpływają na zachowanie auta, jaki jest feeling itd
są już naprawdę blisko perfekcji jeżeli chodzi o tą gałąź wyścigów
a teraz jak dołożyli 4 kozackie tory (bo ten podstawowy pack był taki 6/10 max) i w planach są GT4 + 3 angielskie tory (Oulton, Donington i Snetterton) to już wgl bo wiele więcej do szczęścia nie trzeba (może kilku azjatyckich torów i N24)
wiadomo że jak ty wolisz driftowac jakimiś tam autami drogowymi to masz inne podejście

promka już się skończyła więc średnio aktualne jeżeli nie kupiłeś, ale warto sobie wziąć bo się jeździ fajnie
tylko że to wszystko jest mega toporne i bardzo słabo przystosowane do warunków konsolowych
online działa śmiesznie, lobby jak zakładasz to są hostowane nie u założyciela pokoju tylko na serwerach AC co niby jest fajne, ale nie do końca bo w tym momencie tylu ludzi się rzuciło że wieczorami cały czas wypierdala komunikat że nie ma wolnych serwerów i jest problem ogarnąć pókój dla znajomych bez jakichś zjebów / dzieje się tak prawdopodobnie dlatego że twórcy gry znacząco zmniejszyli przepustowość serwerów jaki czas temu, bo jeszcze miesiąc temu średnio stały tam 2 serwery na krzyż
inna sprawa że nawet jak uda się założyć swój serwer to potem zarządzanie nim jest katorga (chociaż może nie, bo po prostu takie coś jak zarządzanie serwerem praktycznie nie istnieje)
ale dla hotlapowania warto bo jazda po prostu daje satysfakcję i jest solidną rozgrzewką przed ACC, mimo że nie są to gry identyczne w kwestii modelu jazdy
Awatar użytkownika
#23
Posty: 1575
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:25
Lokalizacja: tinychat

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: #23 »

Jedyne co mnie wkurwia w ACC to zjebane Safety z wiadomych względów... Tak po za tym, ACC jest simem na który warto wydać kwit jeśli lubisz się ścigać samochodami GT i nie interesuje cię drift.
It's got a hold on me the streets won't let me go I'm in love
Ezio_Wroclaw pisze: 05 wrz 2019, 10:10 Jeszcze mi kot o 4.40 wskoczył na mordę, jedyne pussy co tam ostatnio siada.
Awatar użytkownika
MoTyW
Pierwszy Mod
Posty: 5374
Rejestracja: 17 kwie 2019, 8:34

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: MoTyW »

Kurwa zaś mi się potencjometry zajebały w T3PA Pro, gaz wystarczyło odkurzyć, ale sprzęgło się nie poddaje (choć był progres bo z 10% zakresu wzrosło do 50%) i będę tam musiał napsikać jakimś Kontaktem krw :/

Dobra, wszystko gra, ale opiszę co mnie spotkało, bo może komuś kiedyś przyda się ta wiedza. Otóż potencjometry miałem już wyczyszczone, ale po skręceniu pedały dalej zachowywały się dziwnie, gaz dawał niepełny sygnał, a hamulec uruchamiał jednocześnie drgania gazu. Okazało się, że takie przezroczyste gluty, które izolowały kable od żelastwa z pedałów powypadały i gdzieś tam robiły się spięcia, więc w miejscach, gdzie kable stykały się z obudową w specjalnych rowkach zajebałem je taśmą izolacyjną i wszystko jest gituwa już.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
Awatar użytkownika
integro06
Posty: 24
Rejestracja: 01 sie 2019, 20:20

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: integro06 »

Mam dfgt, zamierzam w koncu zmienic. Moze ktos cos powiedziec na temat t300, jak teraz z jej nieslawna awaryjnoscia? Na oku rowniez uzywka niezawodnej t500, daje do driftu, szybkiego krecenia? Podobno duzo wolniejsza, silniejsza, ale obrecz wieksza. Z innych jeszcze cla elite bral bym pod uwage, a moze cos innego? G29 raczej odpada, wolal bym wiekszy przeskok pomiedzy dfgt, a nowa.
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6837
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: instinkt »

ogromnym plusem 500 jest to że masz lepsze pedały w zestawie
chociaż i tak one są chujowe i trzeba kombinować żeby działały jak powinny - musiałem utwardzić gaz przez dołożenie customowej sprężyny, przerobić moda pod hamulec i wyeliminować martwą strefe na gazie przyklejając na ramię pedału stack 3 filców (których się używa do mebli :lol:)

nie wiem jak do driftu, ale motyw driftuje więc raczej ok
wydaje mi się że mówienie o tym że jest "wolna" to pierdolenie dla pierdolenia i kwestia dostosowania się pod inne parametry sprzętu, w przeciwieństwie do niezawodności która jest faktem
jeżeli chodzi o 300 (i tgt) to co rusz słysze że ktoś ma przeróżne problemy z nimi w kręgu w którym się obracam - chociaż oczywiście to nie jest tak że wszyscy je mają, no i może być lekkie przekłamanie statystycznie w związku z tym że po prostu najwięcej ludzi właśnie tego sprzętu używa na PS4

obręcz 30 do driftu na pewno lepiej zfituje niż 28
problemem mogą być przyspawane do bazy łopatki, no ale do driftu to i tak będziesz pewnie chciał mieć ręczną skrzynie do tego

ewentualna wymiana koła w thrustmasterze jest banalna i niezbyt kosztowna bo ludzie teraz wyprzedają
mój ziomek ostatnio dorwał to https://www.x-kom.pl/p/244268-kierownic ... dd-on.html nowe na allegro za 162.50
ja sam mam w 500 zamontowane ferrari gte za które dałem bodajże 239pln i które wygląda bliżniaczo do koła od 300 - 28 z łopatkami przy kole tylko ma lepiej rozmieszczone przyciski, a te łopatki co były na bazie odkręciłem w chuj

ja miałem dfgt > g29 > t500rs i zawsze to był jakiś tam skok do przodu, przy 500 największy oczywiście przez to że jest na pasku
chociaż fakt jest taki że nawet takiej 500 to jeszcze daleko do sprzętu idealnego, na taką naprawdę super kierownice i pedały to by trzeba było z 10k wyjebać - bo te wszystkie nawet fanateki podstawowe to są tak czy inaczej tylko zabawki :dunno:
Awatar użytkownika
integro06
Posty: 24
Rejestracja: 01 sie 2019, 20:20

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: integro06 »

Jezeli bym dorwal sama baze t500 to bym bral te nowe pedaly thrusta tlcm z load cellem i dodatkowo th8a. W oryginale sam tam zblizone do t3pa pro i poki co na pewno by daly rade i bylby to dla mnie duzy przeskok z tych od dfgt.

I tak moze ona nie jest "wolna", ale z tego co czytalem to czuc roznice w szybkosci, chodzi o zakladanie kontr. Duzo gram w dirty, chcialbym pocwiczyc w assetto corse, pobawic sie forzie 4. Tam jezeli chodzi o drifty na dfgt nie jestem w stanie nic ugrac, w przeciwienstwie do pada, gdzie moge robic spokojnie po 50-100k punktow na slizgach. I tak wiem, ze to arcade, ale na kierze nic nie wychodzi, nie wchodza mi kontry, idzie bardzo topornie, ale patrzac na yt, daje rade to na kolku robic.

Sama obrecz w przyszlosci tez bym raczej zmienial, poki co w takim project cars mysle, ze by nie przeszkadzalo brak obrotowych lopatek, nie wiem jak w dircie, ale to chcialbym sie pobawic skrzynia. Zreszta te lopatki dosc sporych rozmiatow, ale gdyby tak sie trafilo fajne kolko, dobra cene to bym lyknal. A dodatko z th8a mozna zrobic tez sekwencje, wiec moglbym w ten sposob sie tez pobawic.

Na tego fana cls elite sie slinie, nie jest jakis drogi, ale sam nie wiem, tez dochadza mnie sluchy o jego nie do konca az tak ekstra solidnosci. Sam nie wiem. T300 to samo, na poczatku byl to prawie, ze oczywisty wybor, ale ostatecznie nie wiem czy bede mial tak czas, zeby cisnac systematycznie, a w przypadku takiej awaryjnosci na okresie gwarancyjnym wrecz bym chcial wtedy taka katowac do oporu jak najwiecej, zeby to co na wyjsc mialo sie ujawnic. Dlatego wole chyba cos sprawdzonego i bezpiecznego jak t500. A Ty Insrinct caly czas na niej smigasz?
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6837
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: instinkt »

problem z tymi pedałami tlcm jest taki że ich konstrukcja jest totalnie nie pewna i ewidentnie zrobiona po kosztach, chociaż za mało czasu minęło żeby powiedzieć czy jest chujowa czy jednak znaleźli dobry kompromis
gniazdo w której siedzą sprężyny jest kurwa plastikowe i wygląda to strasznie słabo, jakby miało się połamać pod siłami jakie tam są generowane jak wpierdolisz te najtwardsze sprężyny
load cell tak naprawdę to też nie jest żaden gamechanger, więc :dunno:
dobrze zmodyfikowane zwykłe nie odstają zbytnio, tylko tak jak mówie przy tych pedałach od 500 miałem troche rozkminke jak tego moda zrobić, bo ten standardowy mod był słaby (obie wersje - czyli conical i ten taki co jest twarda gąbka i sprężyna), a bez moda skok hamulca jest zdecydowanie zbyt duży
integro06 pisze: 06 kwie 2020, 9:44 oryginale sam tam zblizone do t3pa pro
one nie są zbliżone, one są TAKIE SAME tylko z czerwonym napisem zamiast czarnego na nakładce :lol: i jeszcze mod pod hamulec który przychodzi w zestawie jest inny chyba

żeby fanatec działał dobrze to musisz mieć pedały v3 do tego i jakąś customową nakładke fanateca która generuje dodatkowe wstrząsy a to kosztuje dość dużo
problem z fanateciem jest też taki że nie można brać używki, bo gwarancja jest imienna :lol: ziomek kupił używaną nakładke mclarena niby z gwarancją na ebayu która się zepsuła i pieniądze poszły w błoto bo nie chcieli mu uznać reklamacji w serwisie fanateca
jak mieszkasz na terenie polski to też jest to dodatkowy problem bo nie ma żadnej dystrybucji ani serwisu u nas

ja 500 dostałem dopiero pod koniec stycznia więc dopiero zaczynam zabawe
wcześniej używałem przez 2.5 roku G29, z czego może był rok jazdy bo miałem długie przerwy (około 100k kilometrów)
a wcześniej DFGT jak jeździłem w czasach PS3 - i między DFGT, a G29 główna różnica jest taka że pedały w G29 są lepsze (chociaż gaz był za miękki, ale wystarczyło sprężyne ze sprzęgła przełożyć i było idealnie)
Awatar użytkownika
MoTyW
Pierwszy Mod
Posty: 5374
Rejestracja: 17 kwie 2019, 8:34

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: MoTyW »

integro06 pisze: 05 kwie 2020, 21:57 Moze ktos cos powiedziec na temat t300, jak teraz z jej nieslawna awaryjnoscia? Na oku rowniez uzywka niezawodnej t500, daje do driftu, szybkiego krecenia?
Miałem okazję pojeździć trochę u ziomka na T300 i u siebie mam około 300 godzin przekatowane na T500.

Jeżeli chodzi o sam drift - myślę, że to porównanie wyjaśni o wiele więcej, niż ja będę w stanie tu napisać z głowy.
Spoiler
Natomiast z moich osobistych doświadczeń (szacuję, że jakieś 30% czasu latałem sobie bokiem na mapkach różnych, 60% to time attack i wyścigi online na Akinie, a reszta to reszta, ale też głównie japońskie touge z ciasnymi zakrętami, np. Usui) powiem, że faktycznie T500 chodzi zauważalnie ciężej od T300 (wydaje mi się też, że ma mocniejszy FFB), co w moim przypadku było raczej minusem dla T300 - po chwilowej przesiadce z T500 czułem, jakbym obracał kółkiem w próżni, co trochę psuło mi precyzję ruchów... Ale to kwestia przyzwyczajenia bo T300 sama w sobie faktycznie przy kontrowaniu zachowuje się nieco lepiej i choć miałem problem z samym kółkiem, tak kontry wchodziły całkiem spoko, a i samodzielne odkręcanie się fajery działa lepiej (na standardowych ustawieniach - wiadomo, że da się to ogarnąć pod swoje preferencje).

Jeżeli natomiast w rozkminkę wchodzą jeszcze pedały z zestawu, to w przedbiegach wygrywa T3PA Pro z T500, choć tak jak pisał [mention]instinct[/mention], żaden ogień, natomiast te z T300 (nie wiem w sumie czy w każdym zestawie są te same, czy jest też jakiś zestaw z lepszymi) są mega plastikowe i strasznie lekko chodzą, przy małym zakresie ruchu (porównując je z tymi lepszymi z T500) - np. hamowanie to jakiś nieśmieszny żart.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
Awatar użytkownika
integro06
Posty: 24
Rejestracja: 01 sie 2019, 20:20

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: integro06 »

instinct pisze: 06 kwie 2020, 10:07 problem z tymi pedałami tlcm jest taki że ich konstrukcja jest totalnie nie pewna i ewidentnie zrobiona po kosztach, chociaż za mało czasu minęło żeby powiedzieć czy jest chujowa czy jednak znaleźli dobry kompromis
gniazdo w której siedzą sprężyny jest kurwa plastikowe i wygląda to strasznie słabo, jakby miało się połamać pod siłami jakie tam są generowane jak wpierdolisz te najtwardsze sprężyny
load cell tak naprawdę to też nie jest żaden gamechanger, więc :dunno:
dobrze zmodyfikowane zwykłe nie odstają zbytnio, tylko tak jak mówie przy tych pedałach od 500 miałem troche rozkminke jak tego moda zrobić, bo ten standardowy mod był słaby (obie wersje - czyli conical i ten taki co jest twarda gąbka i sprężyna), a bez moda skok hamulca jest zdecydowanie zbyt duży
Tlcm będzie do rozkminki jak bym kupił samą bazę, ale dzięki za info. Nie wiedziałem nic na temat konstrukcji, na pierwszy rzut oka wydają się solidne, ale to nowy sprzęt mało informacji, lepiej się jednak póki co wstrzymać. Ewentualną kwestię modowania podejmę jak już dostanę to co chcę, ale fajnie, że są takie możliwości, jak coś zgłoszę się do Ciebie :)
instinct pisze: 06 kwie 2020, 10:07problem z fanateciem jest też taki że nie można brać używki, bo gwarancja jest imienna
Ooo to niezła beka. Kompletnie na to nie wpadłem, że może tak być. Czyli odpada branie z drugiej ręki, coraz bardziej jestem zniechęcony.
MoTyW pisze: 06 kwie 2020, 10:36
integro06 pisze: 05 kwie 2020, 21:57 Moze ktos cos powiedziec na temat t300, jak teraz z jej nieslawna awaryjnoscia? Na oku rowniez uzywka niezawodnej t500, daje do driftu, szybkiego krecenia?
Miałem okazję pojeździć trochę u ziomka na T300 i u siebie mam około 300 godzin przekatowane na T500.

Jeżeli chodzi o sam drift - myślę, że to porównanie wyjaśni o wiele więcej, niż ja będę w stanie tu napisać z głowy.
Spoiler
Natomiast z moich osobistych doświadczeń (szacuję, że jakieś 30% czasu latałem sobie bokiem na mapkach różnych, 60% to time attack i wyścigi online na Akinie, a reszta to reszta, ale też głównie japońskie touge z ciasnymi zakrętami, np. Usui) powiem, że faktycznie T500 chodzi zauważalnie ciężej od T300 (wydaje mi się też, że ma mocniejszy FFB), co w moim przypadku było raczej minusem dla T300 - po chwilowej przesiadce z T500 czułem, jakbym obracał kółkiem w próżni, co trochę psuło mi precyzję ruchów... Ale to kwestia przyzwyczajenia bo T300 sama w sobie faktycznie przy kontrowaniu zachowuje się nieco lepiej i choć miałem problem z samym kółkiem, tak kontry wchodziły całkiem spoko, a i samodzielne odkręcanie się fajery działa lepiej (na standardowych ustawieniach - wiadomo, że da się to ogarnąć pod swoje preferencje).

Jeżeli natomiast w rozkminkę wchodzą jeszcze pedały z zestawu, to w przedbiegach wygrywa T3PA Pro z T500, choć tak jak pisał [mention]instinct[/mention], żaden ogień, natomiast te z T300 (nie wiem w sumie czy w każdym zestawie są te same, czy jest też jakiś zestaw z lepszymi) są mega plastikowe i strasznie lekko chodzą, przy małym zakresie ruchu (porównując je z tymi lepszymi z T500) - np. hamowanie to jakiś nieśmieszny żart.
Dzięki za odpowiedź. T500 ma właśnie dużo mocniejszy FFB i z tego względu będzie pewnie "ciężej chodzić", ale raz, że można pewnie to odpowiednimi ustawieniami już w samej grze zależnie od potrzeb wyregulować tak oby pod już np. sam drift przystosować wszelkie ffb itp. to dwa sądząc po czasie jaki spędziłeś idzie się przyzwyczaić. Myślę, że t500 to chyba dobry wybór. Jedna i druga kiera ma swoje mniejsze i większe wady i zalety, ale to jednak t500 wygrywa niezawodnością i mimo tego, że jest może technologicznie troszkę do tyłu, nie odstaje aż tak bardzo.
A pedały w t300 są dwa rodzaje, a nawet trzy. Niestety w żadnej nie ma tych pro.
Zwykła edycja t300 - zwykłe plastikowe dwa pedały gaz+hamulec
Edycja t300rs gt - niby t3pa, ale różniące się wyglądem i po niektórych opiniach, że i samą jakością, niestety jak jest na prawdę nie wiem
Edycja Alcantara - już normalne t3pa
Jeżeli miałbym brać to tą bieda wersję, bo i tak chciałem brać te pro. Tak się zastanawiam, czemu nie mogą dawać do sprzedaży też samych baz, przy coraz to szerszej ofercie dodatków. Choć w sumie można sobie samemu odpowiedzieć, jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o to co zawsze.
Awatar użytkownika
integro06
Posty: 24
Rejestracja: 01 sie 2019, 20:20

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: integro06 »

Kupiłem w końcu t500, co prawda sprzedawca milczy od prawie tygodnia, nie wiem czy w ogóle wysłał paczkę, chyba będę musiał załatwić sprawę przy pomocy allegro, ale mniejsza z tym.

Przyszedł mi dzisiaj shifter th8a, jako, że jest możliwość podłączenia przez usb to śmiga razem z dfgt. Pierwsze wrażenia mega, nie jest to zabawka jak w przypadku skrzyni od g29. Wygląda solidnie, prawie sam metal. Fajnie się śmiga w etsa, dużo większa frajda niż przy użyciu tej wajchy sekwencyjnej, którą mam przy logitechu. Próbowałem pograć chwilę w dirta, niby bez sprzęgła, ale sympatycznie, choć póki co gorzej niż z łopatkami. Trzeba będzie się przystosować, aby to ogarnąć, a jak jeszcze dojdzie sprzęgło to chyba od nowa nauczyć, tak jak w przypadku przesiadki z pada na kierownicę. Szkoda tylko, że nie ma większego oporu na 7 bieg i R, bo często z 4 wbijam od razu z szybkości 7, nie wiem może się przyzwyczaję. Albo przydały by się w zestawie jakieś zaślepki pod te wyżłobienia na biegi, tak aby zakryć 7 i R, wtedy fajnie by po ściance można wbijać 5, a na 6 dać np. R. Może pomyślę nad rozwiązaniem, albo może da radę gdzieś dostać jakieś modyfikacje tej przykręcanej podkładki.
Awatar użytkownika
MoTyW
Pierwszy Mod
Posty: 5374
Rejestracja: 17 kwie 2019, 8:34

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: MoTyW »

Kojarzę, że swojego czasu były takie plastikowe nakładki zakładane na shifter zamiast oryginalnej, że blokowały właśnie 7 i wsteka, ale widziałem to na jakichś ebayach i nie wiem czy w ogóle dotarło do Polski, bo w sumie jak już się przyzwyczaisz, błędy znikają.
SLGWK since 15.08.2009
#wolnykurdystan #wolnacipa
Awatar użytkownika
integro06
Posty: 24
Rejestracja: 01 sie 2019, 20:20

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: integro06 »

Tak znalazlem te wpinki, tak jak mowisz tylko ebay i zagraniczne sklepy, koszt kolo 4-5 dyszek za 3 sztuki. Sa tez cale metalowe nakladki z roznymi kombinacjami, ale to juz duzo wiekszy hajs.

W tym tygodniu otrzymalem t500 po wielu przygodach, gdzie niestety nie obylo sie bez interwencji allegro i policji, ale nie wazne. Wazne za to jakie wrazenie na mnie zrobila ta kiera, bo to inny swiat w porownaniu do logi dfgt. Precyzja jest niesamowita, czucie pojazdu i ffb robi robote. A chyba najwieksza roznice czuc w pedalach, wreszcie mozna jakos sensownie robic dojazdy do zakretow i kontrolowac hamowanie. Poki co siadlem chwile do project cars i z miejsca moglem podwyzszyc poziom botow na 85% i robic kwalifikacje na pole position. Troche sie tu ogram i siade do assetto. Teraz musze zamowic tylko lape, ale to juz dzieki motyw wiem co i gdzie.

Teraz mnie znowu kusi jakis vr. Poki co nie zaglebialem sie nic w ten rynek. Jestem ciekaw czy mozna dostac jakis dobry powidzmy w granicach ~1000zl, moze max 1500? mogla by byc uzywka. Druga sprawa to czy bylo by to w miare plynne na gtx1060 6gb, moze sa jakies testy to sobie obczaje. Niby lapek msi z oznaczeniem vr przystosowany do tego typu technologii, ale tu chyba wiecej zmiennych niz w zwyklym graniu. Jak nie wypali nic to bd musial poczekac do zakupu nowej stacjonarki. A jak ktos ma i korzysta to mogly cos wiecej sie wypowiedziec o wrazeniach, plynnosci na danym sprzecie itp.
Awatar użytkownika
LeeSu
Posty: 1594
Rejestracja: 17 kwie 2019, 22:52

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: LeeSu »

kiedyś z ciekawości skompletowałem komputer pod VR i wyszło coś koło 6-7k, więc ciężko mi uwierzyć, że jakiś laptop to pociągnie bez usmażenia sie
ja sam zatrzymałem się na etapie kierownicy i skrzyni, bo potem to już można grubo płynąć. fotel, porządna łapa, a może zmienić pedały na coś z load cellem i "wpadającym" sprzęgłem, jeszcze może duży monitor 120hz, a może od razu vr i finalnie sie okazuje, że lepiej kupić gruza
w końcu ręczny zrobiłem z joysticka logitech attack 3, skonfigurowałem go w DXTweak2, żeby był analogowy a nie zero-jedynkowy i jest super
+48 997
To nie pitca na dowuz
Awatar użytkownika
integro06
Posty: 24
Rejestracja: 01 sie 2019, 20:20

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: integro06 »

Wiem, ze nie ma co porownywac pc do lapkow, ale wbrew pozorom ten co mam do jakis slabych nie nalezal i caly czas sie sprawdza z nowosciami typu rdr2 i bardzo ladnie chodzi. Sam za niego dalem prawie 3 lata temu kolo 7k i mial byc moim gaminkowym mobilnym kompem, a przy okazji wiem, ze niby jest z serii lapkow vr. Jestem tylko ciekaw skoro np. W project cars obecnie na ustawieniam max uber wszystko wyciaga kolo 100fsp w wyscigu to czy z vr spadnie na tyle drastycznie, ze nie ma sensu. Tam chyba tez da sie ustawiac jakies skalowanie rozdzielczosci, albo cos innego? A sam vr to tylko kwestia czasu, jak nie teraz to przy okazji nowej stacjonarki juz na pewno.
Awatar użytkownika
instinkt
Moderator
Posty: 6837
Rejestracja: 17 kwie 2019, 12:29

Re: simracing / gry wyścigowe - symulatory & simcade

Post autor: instinkt »

znajomy gra w ACC na VRze online normalnie
gra chyba mid/low z usuniętymi cieniami - ma z tego co pamiętam rtxa 2060s i i7 9 generacji i ciągnie to ledwo ledwo 60 klatek
ODPOWIEDZ