Znaleziono 722 wyniki

autor: retriakaretrox
06 cze 2024, 14:24
Forum: SPORT
Temat: FPL slizgawka.eu $$$$
Odpowiedzi: 638
Odsłony: 48580

Re: FPL slizgawka.eu $$$$

Dobra panowie, zapraszam na pw kolegów z ekip:
1. TOP TIER (gg wp),
2. FC Piti,
3. Krynew Crew.

Podeslijcie numery konta do wypłaty nagrody, wielkie Pozdro dla was
autor: retriakaretrox
22 maja 2024, 17:49
Forum: SPORT
Temat: FPL slizgawka.eu $$$$
Odpowiedzi: 638
Odsłony: 48580

Re: FPL slizgawka.eu $$$$

Ogarnę to w week/max chwile po, łącznie z kontaktem do graczy ślą których mam kwit na podział
autor: retriakaretrox
28 mar 2024, 14:47
Forum: SPORT
Temat: Euro 2024
Odpowiedzi: 640
Odsłony: 27840

Re: Euro 2024

@FLoo na Austrie nie ma już wgl czy tylko tych najtańszych kategorii?
autor: retriakaretrox
28 mar 2024, 14:19
Forum: SPORT
Temat: Euro 2024
Odpowiedzi: 640
Odsłony: 27840

Re: Euro 2024

Kurwa jebana mać, cały czas błąd techniczny prosimy czekać. Kusi, żeby odświeżyć stronę
autor: retriakaretrox
25 lut 2024, 17:26
Forum: SPORT
Temat: Livescore 2115
Odpowiedzi: 61098
Odsłony: 3941484

Re: Livescore 2115

Ja pierdole rzygac się chce
autor: retriakaretrox
25 lut 2024, 16:58
Forum: SPORT
Temat: Livescore 2115
Odpowiedzi: 61098
Odsłony: 3941484

Re: Livescore 2115

Przecież te wejście Caicedo to jest czerwo jak chuj, co tu takie małe oburzenie
autor: retriakaretrox
26 sty 2024, 11:59
Forum: SPORT
Temat: Premier League - liga angielska
Odpowiedzi: 4597
Odsłony: 514446

Re: Premier League - liga angielska

no to faktycznie pomysł Xabi w LFC brzmi realnie, bo w sumie kogo tu z rynku powijać na dzień dzisiejszy
autor: retriakaretrox
26 sty 2024, 11:54
Forum: SPORT
Temat: Premier League - liga angielska
Odpowiedzi: 4597
Odsłony: 514446

Re: Premier League - liga angielska

Ja pierdole Jurgen co Ty
autor: retriakaretrox
07 lis 2023, 10:27
Forum: SPORT
Temat: FPL slizgawka.eu $$$$
Odpowiedzi: 638
Odsłony: 48580

Re: FPL slizgawka.eu $$$$

Na kiedy wstrzymujecie się z wildcardem? Mam na ten moment skład z 3 kontami i średnia przyszła kolejką, waham się co do wykorzystania. Z drugiej strony wizja napiętego terminarza koło świat trochę mnie blokuje
autor: retriakaretrox
20 wrz 2023, 9:01
Forum: SPORT
Temat: Reprezentacja Polski [banda chuja]
Odpowiedzi: 5942
Odsłony: 606708

Re: Reprezentacja Polski [banda chuja]

w ciągu najbliższych tygodnii prognozuję konflikt z dziennikarzami na sporą skalę, lament nad stanem polskiej piłki na jakiejś platformie i konflikt z piłkarzami, będzie super
autor: retriakaretrox
15 wrz 2023, 12:17
Forum: SPORT
Temat: Ale Brama!/Misja Futbol (Programy o piłce)
Odpowiedzi: 3976
Odsłony: 483180

Re: Ale Brama!/Misja Futbol (Programy o piłce)

trochę w szoku bym był gdyby to była prawda
autor: retriakaretrox
15 wrz 2023, 12:03
Forum: SPORT
Temat: Bukmacherka
Odpowiedzi: 1348
Odsłony: 144098

Re: Bukmacherka

to z kolei u mnie to poszło w drugą stronę przy 1:0 dla Srok i czerwonej kartce Van Dijka puściłem na Liverpool za 50zł przy kursie 35 xd
autor: retriakaretrox
15 wrz 2023, 11:39
Forum: SPORT
Temat: Bukmacherka
Odpowiedzi: 1348
Odsłony: 144098

Re: Bukmacherka

co sądzicie o takim wynalazku na dziś:
PSG - 1, kurs 1,55 STS
Hull - handicap 2:0 1, kurs 1,19 STS
Roda - 1, kurs 1,71 STS
Bayer +3,5 celnych strzałów, kurs 1,60 STS

za stówkę 440 do wyjęcia
autor: retriakaretrox
25 sie 2023, 7:01
Forum: SPORT
Temat: Wrestling
Odpowiedzi: 169
Odsłony: 26510

Re: Wrestling

WWE is saddened to learn that Windham Rotunda, also known as Bray Wyatt, passed away on Thursday, Aug. 24, at age 36.

WWE extends its condolences to Rotunda’s family, friends and fans.

trochę w szoku
autor: retriakaretrox
24 sie 2023, 9:52
Forum: SPORT
Temat: Premier League - liga angielska
Odpowiedzi: 4597
Odsłony: 514446

Re: Premier League - liga angielska

no też mi się zdaje, że United w tym sezonie może celować bardziej w 6-7 lokatę, nie wiem co by się musiało wydarzyć w tym zespole, żeby to zaczęło funkcjonować tak jak powinno. Z resztą raczej bym się zgodził, no może oprócz City na 1, bo pokładam głębokie nadzieje, że w końcu w tym sezonie się zes...
autor: retriakaretrox
24 sie 2023, 8:45
Forum: SPORT
Temat: Premier League - liga angielska
Odpowiedzi: 4597
Odsłony: 514446

Re: Premier League - liga angielska

po tych pierwszych kolejkach i wydarzeniach w klubach co sądzicie o układzie sił na koniec sezonu?
autor: retriakaretrox
23 sie 2023, 14:25
Forum: SPORT
Temat: Bukmacherka
Odpowiedzi: 1348
Odsłony: 144098

Re: Bukmacherka

imo dzisiaj
Galata X2
Hibernian - AV poniżej 3,5 gola
Braga 1,

3,60 kursik
autor: retriakaretrox
11 sie 2023, 11:38
Forum: SPORT
Temat: FPL slizgawka.eu $$$$
Odpowiedzi: 638
Odsłony: 48580

Re: FPL slizgawka.eu $$$$

Dobra, mamy komplet 16 osob opłaconych, wszyscy dostali kody, jak ktoś się jeszcze obudzi koło 16-17 godziny to piszcie pw, może sie jakoś uda ogarnąć, tak czy siak powodzenia
autor: retriakaretrox
11 sie 2023, 10:25
Forum: SPORT
Temat: FPL slizgawka.eu $$$$
Odpowiedzi: 638
Odsłony: 48580

Re: FPL slizgawka.eu $$$$

Dla was ten Haaland na C jest taki oczywisty w tej pierwszej kolejce? W każdym składzie widzę go na kapitanie, a to Burnley może się imo postawić, zwłaszcza u siebie i może nie skończyć się to srogim wpierdolem
autor: retriakaretrox
11 sie 2023, 9:41
Forum: SPORT
Temat: FPL slizgawka.eu $$$$
Odpowiedzi: 638
Odsłony: 48580

Re: FPL slizgawka.eu $$$$

1. Piters, zapłacono 2. retriakaretrox, zapłacono 3. Krynew, zapłacono 4. Bakan, zapłacono 5. Mietek, zapłacono 6. stranger, zapłacono 7.Kali, zapłacono 8. namor, zapłacono 9. jefecito, zapłacono 10. ConeyIsland, zapłacono 11. the badman, zapłacono 12. szoumidelej, zapłacono 13. gambler, zapłacono 1...