Fifa

Dyskusje na temat ulubionych gier użytkowników. Planszówki? Playstation czy Xbox?

Moderator: con shonery

Awatar użytkownika
Cz4rny1337
Posty: 1209
Rejestracja: 17 kwie 2019, 7:52

Re: Fifa

Post autor: Cz4rny1337 » 17 lis 2019, 3:18

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
potter
Posty: 639
Rejestracja: 24 kwie 2019, 23:00

Re: Fifa

Post autor: potter » 17 lis 2019, 4:30

WueR pisze:
17 lis 2019, 2:00
Ta gra to proszenie się o wyruchanie w dupę za własne pieniądze. Aż mi kurwa wstyd, że znowu kupiłem ten zajebany szajs. Do chuja. Kurwa. Prowadzę 2:0 do przerwy, typ nie może nic zrobić, w sumie powinienem tych bramek mieć więcej. W drugiej połowie dwa strzały z dupy, typ dalej nic nie gra ale jest już remis. Oczywiście ja napierdalam i nic. Już w głowie "kurwa, przegram to". Co się dzieje? Jakiś z dupy strzał i chuj, przegrałem. W sytuacjach kurwa milion do trzech. Oczywiście 3:2 dla niego. W kolejnym meczu znowu 2:0 do przerwy. Typ nie istnieje. W głowie "przegram to, jak nic, czuję to xD". Tutaj oczywiście to samo. XD kurwy kanadyjskie. Co najlepsze w ostatniej akcji wychodzę sam na sam i od razu myśl "i tak to skurwysyn obroni". No kurwa, Panie i Panowie, jebane medium ze mnie. 3:2 dla gościa. A jebać to gówno.
To samo i to nie raz. W Division Rivals to mam niemal tak zawsze, że jak oddam mniej strzałów to wygram, a jak więcej to przegram. I nigdy nie zachowałem czystego konta i nigdy nie miałem meczu [a zagrałem już ponad 100!], że ja nie strzelę, no to jest srogo pojebane. Albo jak wystawię rezerwy i gram dla jaj, wychodzę bramkarzem itd to też przeważnie jakieś 5-4 wygram ostatecznie :D Częściej wygrywam ze składami z oceną 86 [mój ma 84] niż 81 i to z niepełnym zgraniem. W FUT Champions dziś pierwszy raz gram i jest trochę lepiej, ale handicapy w tej grze czuć mocno w wielu momentach, oczywiście też działa to na moją korzyść. Ja się już coraz bardziej godzę i coraz mniej wkurwiam, ale pierwszy sezon gram w FUTa w tym roku i jest to całkiem inna gra niż normalna fifa na bota czy ziomków, chyba nie powinno tak być.

UlicaRzadzi
Posty: 336
Rejestracja: 30 kwie 2019, 1:03

Re: Fifa

Post autor: UlicaRzadzi » 17 lis 2019, 14:40

Robił ktoś te wymiany Totw ? Zrobiłem z 8 tych wymian i najlepszy Nani. Ifów zaczynam mieć od zajebania tylko nie ma gdzie przepalać, bo sam syf te sbcki z Lm.
Ktoś tam napisał, że ta gra rucha. Pewnie ta, nie chce tej gry bronić, bo sam kurwami rzucam podczas fut champions, ale dla mnie to w tej grze są takie "momentum", gdzie gra chce mi coś sprezentować, później przeciwnikowi i kiedy gra chcę cie jakoś wychujać, trzeba jakoś to przetrzymać. Oczywiście wiem, że tam był przykład meczu z 20 strzałami na 2 przeciwnika. Też takie mecze mam, ale czasami działa to na moją korzyść. Można odnieść wrażenie, że to komputer steruję to grą i to on będzie kreował jak ten mecz będzie wyglądać, ale jednak ludzie potrafią jakoś wbijać jakieś wysokie rangi, więc coś tam się da pograć. Dla mnie dziwne jest to, że mecz po meczu potrafi się zmienić o 180 stopni.
Miał ktoś jakiegoś fajnego picka, u mnie sam syf. W tamtym tygodniu testowo zostawiłem na silverze 1 z nadzieją, że to odmieni obliczę mojego wyboru i trafie sztosa jakiegoś. Na szczęście trafiłem Payeta.

WueR
Posty: 40
Rejestracja: 25 lip 2019, 9:48

Re: Fifa

Post autor: WueR » 17 lis 2019, 16:01

Już tak na spokojnie. Smutne jest to, że to gra często decyduje o tym co ma się stać i kto na tym zyska. Mam wrażenie, że żeby być w topie nie wystarczy być kotem w samą grę, bo to jedno. Ale drugie to nauczyć się zwalczać mechanizmy gry, które w danym meczu są ewidentnie na korzyść przeciwnika. A to jest chore. I bardzo chciałbym wiedzieć co stoi za tym, że EA uznaje to za podstawę działania całego FUTa. Szczególnie bekowe jest to, że często po minucie już wiesz co się stanie. Kto wygra albo w jakich okolicznościach. I tylko nie wiem czy bardziej wkurwiac się na tę grę czy na to, że kolejny rok wydałem na to hajs łudząc się, że trgo gówna nie będzie. Nadzieja matką głupich, beez kitu.

Awatar użytkownika
bloodyhell
Posty: 618
Rejestracja: 20 kwie 2019, 13:40

Re: Fifa

Post autor: bloodyhell » 17 lis 2019, 23:21

znowu sie zesralem w walce o elitę, jest ktoś kto regularnie elitę wbija i ma jakieś protipy jak przeskoczyć z g1 na e3? mecze się z tym od zeszłej fify, w 19 wbilem 2 razy tylko, tutaj drugi raz już się w decydującym momencie wyjebalem na ryj i nie wiem jak to ugryźć

Awatar użytkownika
Jarekk
Moderator
Posty: 931
Rejestracja: 18 kwie 2019, 13:43
Lokalizacja: Lodzermensch

Re: Fifa

Post autor: Jarekk » 18 lis 2019, 6:33

Obrazek
♫ relaks jest ważny, stres nie jest fajny ♫

Awatar użytkownika
ksiazenieporzadek
Posty: 1379
Rejestracja: 17 kwie 2019, 10:26
Lokalizacja: 030

Re: Fifa

Post autor: ksiazenieporzadek » 18 lis 2019, 11:58

UlicaRzadzi pisze:
17 lis 2019, 14:40
Robił ktoś te wymiany Totw ? Zrobiłem z 8 tych wymian i najlepszy Nani. Ifów zaczynam mieć od zajebania tylko nie ma gdzie przepalać, bo sam syf te sbcki z Lm.
ja raz zrobiłem z niewymiennych które mi zalegały w klubie i jakiś obrońca z nantes chyba, który czeka na jakieś sbc do przepału xD

Dancio
Posty: 79
Rejestracja: 08 maja 2019, 9:53

Re: Fifa

Post autor: Dancio » 18 lis 2019, 15:14

Grał ktoś if Semedo? Zastanawiam się nad kupnem zamiast mendy

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


UlicaRzadzi
Posty: 336
Rejestracja: 30 kwie 2019, 1:03

Re: Fifa

Post autor: UlicaRzadzi » 18 lis 2019, 19:53

Taki Marcelo na cieniu daje radę na LO, no chyba, że tam jakiś strong link jest potrzebny, ale nie wiem czy bym wydawał ponad 100k na Semedo. Chociaż ja akurat najwięcej zapłaciłem za Eriksena i chomikuje coinsy na okres bliżej stycznia.
Co ligę weekendową sobie wmawiam, że to będzie ten weekend w którym trochę się zepnę i powalczę o elitę, ale gdy przychodzi piątek, sobota to mi się nie chce grać, może to kwestia psychiki i z góry jakieś obrzydzenie do FC i gram w niedzielę. Tak jak wczoraj 18 meczy od 21 machnąłem, żeby wbić g3 dla dwóch picków. Granie o te wyższe rangi to trzeba mieć spokój i grać, że tak powiem w nudny, schematyczny sposób. Oczywiście nie mam na czym tego oprzeć, bo na bilansie załóżmy 10-0 czy jakieś 14-3 to raczej dalej się na bolców trafia, którym sam jestem.
Sbc o Matę, sobie chyba pyknę, bo nic autentycznie nie ma do robienia albo poświęcę ze 100k na złote wymiany i zobaczę co poleci.
W przyszły weekend skupię się na fc, pogram 10 meczy na dzień i zobaczę co z tego wyjdzie, pozdrawiam.
Grał ktoś Lampardem albo Scholesem ? Jestem chętny na tego Scholesa 89, do mojego składu w sam raz pracowitości, akurat bym kogoś potrzebował, kto bardziej w napad pójdzie niż obronę.

WueR
Posty: 40
Rejestracja: 25 lip 2019, 9:48

Re: Fifa

Post autor: WueR » 21 lis 2019, 9:08

Odbieram se nagrody, oczywiście najlepsza karta Correa. A idź pan w chuj z tą grą. EA obesrane.

Awatar użytkownika
terra
Posty: 26
Rejestracja: 01 maja 2019, 16:55

Re: Fifa

Post autor: terra » 21 lis 2019, 9:10

Z pickow wziąłem Ferdinanda i ja pierdole, co to jest za karta. Gość jest wszędzie, kasuje wszystko i wszystkich. Na Gerrarda że swapów grałem 3x w weekend i też kozacka karta.

Awatar użytkownika
bloodyhell
Posty: 618
Rejestracja: 20 kwie 2019, 13:40

Re: Fifa

Post autor: bloodyhell » 21 lis 2019, 10:12

eden hazard z picków, w końcu coś przydatnego :oops:

^też mam Rio w duecie z RTTF Gomezem i chłopaki sobie super wymiatają, w odwodzie jeszcze Scream Pique ale w porównaniu do tej dwójki jest klocem trochę (chociaż to nadal bardzo dobry defensor)

Awatar użytkownika
Piters
Posty: 933
Rejestracja: 17 kwie 2019, 16:28

Re: Fifa

Post autor: Piters » 21 lis 2019, 11:44

Ja wziąłem właśnie Gerrarda. Trzeba się do niego przyzwyczaić bo zupełnie inaczej się nim gra niż Pogbą, Sissoko czy kimkolwiek z kart zwykłych, ale jak już się to zrobi to gość jest świetny.

Za to wszyscy propsuja Fabinho, a u mnie jebaniec jest takim drewniakiem (z cieniem) i takie dziury robi spierdalając z pozycji (mimo wytycznych zostawaj z tyłu), że jestem w szoku jak kiepsko mi się nim gra. Już Ndombele był lepszy
Belmondo pisze:Jestem człowiek demolka
Życie to ślizgawka, twoje życie to parodia

Awatar użytkownika
Ezio_Wroclaw
Posty: 693
Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Fifa

Post autor: Ezio_Wroclaw » 21 lis 2019, 12:32

Ja jebie, nagrody za DR, walkout, SP, Chorwacja i oczywiście Rakitic nie Modric :lol:

Podpinam się do powyższych narzekań, gram z jakimiś plackami i najczęściej do ostatnich minut próbuje wbić bramkę, cały czas pod polem karnym mając sajgon, bo w drugą stronę to moja obrona się wylewa. A nawet jak strzele, to oczywiście autostrada z kick off glitcha i wyrównuje.

Gdzieś czytałem, że w ogóle lepiej sobie robić rq, bo nie mają podobno wpływu na ranking, a przegrane już tak, więc często korzystam ostatnio.
Obrazek

Nulla è reale, tutto è lecito.
https://musicxperienceblog.blogspot.com/ - maja pisaninka.
RateYourMusic

Awatar użytkownika
ksiazenieporzadek
Posty: 1379
Rejestracja: 17 kwie 2019, 10:26
Lokalizacja: 030

Re: Fifa

Post autor: ksiazenieporzadek » 21 lis 2019, 12:37

Ezio_Wroclaw pisze:
21 lis 2019, 12:32
Gdzieś czytałem, że w ogóle lepiej sobie robić rq, bo nie mają podobno wpływu na ranking, a przegrane już tak, więc często korzystam ostatnio.
to się tyczy fut champions i jest zupełnie odwrotnie, lepiej przegrać niż zajebać rq bo przy rq nie obniża ci formy i dobierania przeciwników, a przy porażce już tak

u mnie z picków lainer, może jakbym cos z buli chciał zrobić to w miare obronce bede mial prawego bo piszczka ani mbabu nie robiłem

z paczek oczywiście jeden wielki chuj, paulinho najlepszy

Awatar użytkownika
Cz4rny1337
Posty: 1209
Rejestracja: 17 kwie 2019, 7:52

Re: Fifa

Post autor: Cz4rny1337 » 21 lis 2019, 12:39

tam bylo cos zupelnie odwrotnego, RQ nie resetuja Ci ranking, a im wyzszy ranking tym trudniejsi przeciwnicy [chodiz o ranking matchmakingu]

ogunie ta gra skonsturowana jest tak, abys caly czas gonil kroliczka, nie mogl go zlapac, ale jednoczesnie sie nie zniechecal

wiec, jak wygrywam te pare meczy pod rzad, to ja juz czuje, ze kolejny mecz w lidze weekendowej bedzie z rywalem z ktorym przejebe/albo cos sie wysypie, tak zebym przegral

i jak juz przegrywam to pierdole nie robie RQ chocby bylo i 10:0, bo po takim wpierdolu dostaje w kolejnym rozdaniu easy przeciwnika z ktorym staram sie wygrac tylko 1 golem [np wbijam sobie samobóje xD], max 2 jak jest trudniej

i tak sie zyje na tej wsi


aaaa no i ta cala konstrukcja, nie, ma Cie doprowadzic do mysli, KURRR GDYBYM TYLKO MIAL RONALDO,EHH KUPIE PARE PACZEK

i o
Ostatnio zmieniony 21 lis 2019, 12:52 przez Cz4rny1337, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ezio_Wroclaw
Posty: 693
Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Fifa

Post autor: Ezio_Wroclaw » 21 lis 2019, 12:43

Pod względem rankingu to i tak czy tak spada (obecnie 232 :lol: ), a jak w 70. min przegrywam 3:1, to dla mnie strata czasu odłożyć pada i te 4 min czekać na kolejny mecz. Choć w sumie warto te groszowe coinsy przytulić tak czy tak.
Obrazek

Nulla è reale, tutto è lecito.
https://musicxperienceblog.blogspot.com/ - maja pisaninka.
RateYourMusic

Awatar użytkownika
Cz4rny1337
Posty: 1209
Rejestracja: 17 kwie 2019, 7:52

Re: Fifa

Post autor: Cz4rny1337 » 21 lis 2019, 12:58

matko kochana:

masz ranking ktory Ci sie wyswietla te Twoje 232 i WIDZISZ jego zmiany po kazdym meczu [okolo 30+/- badz ponizej 10 za remisy etc]
masz ranking ktory Ci sie NIEWYSWIETLA i istnieje w kodzie gry, odpowiedajacy za dobor rywala pod Twoja forme. Czyli jak jestes kozak i napierdalasz to dostaniesz kozaka co napierdala, wiec jak wygrales 10 meczy pod rzad, a w 11 dostajesz w dupe i jebniesz RQ to gra nie widzi ze przegrales i przerwales serie i dalej trafisz do koszyka z kozakami

co do Twojego odkladania pada przy 3:1 to nic dziwnego, ze dalej ranking 232 jak nie cwiczysz, oprocz coinsow, chyba punktow do tego rankingu nagrod to sie uczysz dalej
Obrazek

Awatar użytkownika
Ezio_Wroclaw
Posty: 693
Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Fifa

Post autor: Ezio_Wroclaw » 21 lis 2019, 13:20

Najgorsze są i tak bramki, bo ja kumam tracić ze skladnych akcji, ale kiedy bramkarz odbija pod nogi napastnika albo obronca odbiera i przetacza piłkę przeciwnikowi to naprawdę się odechciewa.
Obrazek

Nulla è reale, tutto è lecito.
https://musicxperienceblog.blogspot.com/ - maja pisaninka.
RateYourMusic

Awatar użytkownika
Jarekk
Moderator
Posty: 931
Rejestracja: 18 kwie 2019, 13:43
Lokalizacja: Lodzermensch

Re: Fifa

Post autor: Jarekk » 21 lis 2019, 13:52

Ezio, jak masz 200 punktów w dr to musisz być wybitnie słaby. Moja rada dla ciebie to konstruuj akcje bez sprintu, a w obronie poruszaj się bez sprintu wyczekujac na błąd przeciwnika trzymając umiejętnie przycisk odpowiedzialny za kontrolę tempa. I nie staraj się jednym typem przejść całe bojo
♫ relaks jest ważny, stres nie jest fajny ♫

ODPOWIEDZ