Formuła 1 / motorsport

Wszystkie ulubione dyscypliny sportowe w jednym miejscu. Nieważne, którą piłkę wolisz.

Moderatorzy: Sidd, Cz4rny1337

2022 Formula 1 World Champion

Verstappen
47%
Hamilton
9%
Leclerc
31%
Perez
2%
Russell
2%
Sainz
2%
?
7%

Liczba głosów: 45

Awatar użytkownika
jAg
ZADYMIARZ

Re: Formuła 1 / motorsport

Post autor: jAg »

genocidegeneral pisze: 29 lip 2019, 11:30 :lol: :lol:
:bowdown: :bowdown:
Lista ciumcioków ślizgawki: lygrys, saturn, Patryk233, azar, 2rzyn, Szaju, benzoabuser, Addicted, samcro, DJ_BOBO, hwjsk, RIVALDO111, Moltisanti, the badman
Awatar użytkownika
wrubel

Post autor: wrubel »

to jest najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
przedszkolanek

Post autor: przedszkolanek »

dopiero dzisiaj się dowiedziałem
RK :bowdown: :bowdown:
może aż zacznę znowu oglądać
teraz nie tylko tych 9 z przodu zdyskwalifikują
Awatar użytkownika

Post autor: #23 »

Oprócz wczorajszego wyścigu warto jeszcze zobaczyć Silverstone i Red Bull Ring tam też było trochę ścigania i zwrotów akcji.
It's got a hold on me the streets won't let me go I'm in love
Ezio_Wroclaw pisze: 05 wrz 2019, 10:10 Jeszcze mi kot o 4.40 wskoczył na mordę, jedyne pussy co tam ostatnio siada.
Awatar użytkownika
instinkt

Post autor: instinkt »

już dawno nie miałem tak że obejrzałem wyścig 2x

podobno Vettel tam nieźle pracował nad grande strategią podczas jazdy bo już nie wierzy tym debilom z Ferrari :lol: i wszystkie decyzje strategiczne były jego rozkminką
I watched the race on 2 screens today. TV on the normal feed, and my laptop on Seb. I wanted to see how Ferrari made decisions this race and it’s really very interesting. There was constant talk between Seb and his engineer, constantly discussing conditions and strategies. During the first part of the race, before the first round of stops Seb kept asking about switching tires and how quickly they could get off the full wets. As the race went on and it got dryer, Seb started asking about the forecast again, and telling his engineer that while it’s greasy, if there’s no rain coming he wants to try dry tires as he feels he can handle it. The pit wall says they’d look into it but they go back and forth while Seb keeps insisting on dry tires. At this point HAAS pit K-Mag and put him on slicks. Sebs engineer tells a still asking Seb that they’re waiting for one more lap but finally they say ok and to box for slicks. On the out lap Seb immediately calls the wall and says “This is faster”.

For each pit stop that occurred, there was never a direct order given to Seb to box, it was a call made by Seb. Every time the conditions changed, when others started making a move, Seb had already told the pit wall laps prior that he wanted to change tires. During one of the safety car periods it had started getting wet again and he wanted fresh inters. The pit wall responded with a we will “check”. Seb again came back telling them what he felt and started asking if there’s a gap “Find me a gap, is there a gap?”, the wall says "There is no gap" but now at this point they’re losing time as others have already pitted for fresh tires, “Ok No gap? There is no gap? Boxboxbox I’m coming in, Inters inters” and the wall says “Copy box now”.

I flipped around from onboard to onboard to see what other teams were doing and while they definitely inquired with the drivers, there wasn’t the constant back and forth that Seb had with his pit wall. It really does seem like the team is hesitant to take chances even when there is nothing to lose. At one point SEb is fighting for 10th and he wants different tires (I think he wanted dry tires while others were still on inters) and the team hesitated. I was yelling at the TV that they have NOTHING to lose. Charles was already out, Seb is barely fighting for points at that point so just change tires and try to get lucky. Instead the pit wall hesitates and waits for Seb to finally make the call.
jak widać opłaciło się
Awatar użytkownika

Te zjazdy na pit stopy przez Vettela zaraz po tym jak pojawiał się SC były naprawdę imponujące, oglądałem i myślałem że Ferrari wyciągnęło wnioski, ale nie XD. Topowy team, a nie potrafią podejmować czasami tak błahych decyzji jak widać :dunno: .

Podobał mi się również kolejny podwójny pit-stop Mercedesa, ale stop Lewisa po dzwonie był komiczny :lol: :bowdown:
Spoiler
No i tate wolf klnący po polsku gdy zdaje sobie sprawę, że Ham nie przebije już się do chociażby top 5, a Valteri wylatuje z wyścigu XD
Ezio_Wroclaw pisze: 05 wrz 2019, 10:10 Jeszcze mi kot o 4.40 wskoczył na mordę, jedyne pussy co tam ostatnio siada.
Awatar użytkownika
FLoo

Post autor: FLoo »

Daj ktoś gifa z Toto jak mówi ja pierdole
Największa pizda na forum:

Mider
Awatar użytkownika
wrubel

Awatar użytkownika
Artazz

Post autor: Artazz »

Zdecydowanie tak
Awatar użytkownika

RK z rekordem... za najdłuższą przerwę miedzy zdobytymi punktami :lol:

https://thehomeofmotorsport.wordpress.c ... GDAO045vCY
Awatar użytkownika
wrubel

Artazz pisze: 29 lip 2019, 18:35Zdecydowanie tak

no
Awatar użytkownika

RBR co za forma! Gdy na GP Wielkiej Brytanii pobili rekord Williamsa chyba nikt się nie spodziewał, że zrobią to ponownie zaledwie dwa tygodnie później. :bowdown:
Awatar użytkownika
Łąsą
judym

Post autor: Łąsą »

genocidegeneral pisze: 29 lip 2019, 11:30 :lol: :lol:
popłakałem się :bowdown: :lol:
jakaś recepta mordo tej?
Awatar użytkownika
genocidegeneral

Post autor: genocidegeneral »

no dźwięk bolidu Roberta to coś wspaniałego :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika

Na GP Węgier pojechało blisko 40k Polaków :bowdown: :bowdown:
Awatar użytkownika
instinkt

:D
Awatar użytkownika

KImi w formie na torze i po za nim :bowdown:
Awatar użytkownika
instinkt

a Maxiu dalej pies, tylko teraz daje fula w iRacing a nie w prawdziwym życiu :lol:

https://clips.twitch.tv/TemperedDifficu ... eLightning
https://www.twitch.tv/covalls/clip/Poor ... BloodTrail
https://www.twitch.tv/covalls/clip/Vain ... hThunBeast
https://www.twitch.tv/covalls/clip/Gent ... gePanicVis

duże dymy są w społeczności iRacing z tego powodu, powinien dostać bana na jakiś czas chociaż ale oczywiście się nie zanosi
Awatar użytkownika
LeeSu

Post autor: LeeSu »

Albon za Gaslyego wchodzi
+48 997
To nie pitca na dowuz
Awatar użytkownika
instinkt

szkoda że nie Torpedo który mimo wszystko ma dużo więcej doświadczenia i wydaje się że ogarnął banie przez to całe odsunięcie i ciężką robote w symulatorach ale i tak :bowdown:
ODPOWIEDZ