Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
Frank Ocean - Blonde
Playboi Carti - Die Lit
Wojtek Cichoń - Działa zabrane
Najlepsze albumy dekady
Re: Najlepsze albumy dekady
Ostatnio zmieniony 28 maja 2019, 19:30 przez luk0as, łącznie zmieniany 1 raz.
13-14.07.24, Warszawa - CLOUT Festival 3.0: Homixide Gang, Destroy Lonely, Gucci Mane, Playboi Carti, Rich Amiri, BabyTron, City Morgue, Young Nudy, Sexyy Red, Chief Keef, Offset, FourFive, Teezo Touchdown, Yung Lean, Trippie Redd + TBA
Re: Najlepsze albumy dekady
Frank Ocean "Channel orange"
Danny Brown "Atrocity exhibition" (jedyna rap płyta obok "TPAB" i "RTJ2", która w ogóle zasługuje na wpis w tym temacie)
Aphex Twin "Syro"
David Bowie "Blackstar"
Daughters "You can't get what you want"
My Bloody Valentine "m b v"
Danny Brown "Atrocity exhibition" (jedyna rap płyta obok "TPAB" i "RTJ2", która w ogóle zasługuje na wpis w tym temacie)
Aphex Twin "Syro"
David Bowie "Blackstar"
Daughters "You can't get what you want"
My Bloody Valentine "m b v"
FUCK OFF MR LAHEY
Re: Najlepsze albumy dekady
Connan Mockasin - Forever Dolphin Love
Oneohtrix Point Never - Replica
Sufjan Stevens - Carrie & Lovell
Frank Ocean - Blonde
Kanye West - The Life of Pablo
Oneohtrix Point Never - Replica
Sufjan Stevens - Carrie & Lovell
Frank Ocean - Blonde
Kanye West - The Life of Pablo
Re: Najlepsze albumy dekady
Rapowe pomijam zupełnie w tej liście.
Tame Impala - Currents
Toro y Moi - Samantha
Sufja Steven - Carrie & Lowell
Psychic - Darkside
Crystal Castles - III
Florence & The Machine - Ceremonials
Deafheaven - Sunbather
Blue Sky Black Death - NOIR
King Krule - 6 Feet Benath The Moon
The War On Drugs - Lost Ine The Dream
Slowdive - Slowdive
Frank Ocean - Blonse i Channel Orange
Vampire Weekend - Modern Vampires of the City
Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork
Moderat - II
Bon Iver - 22, A Million
Blood Orange - Negro Swan i Cupid Deluxe
Forest Swords - Engravings
JMSN - Priscilla
FKA Twigs - LP1
The National - Trouble Will Find Me
Lorde - Pure Heroine
MGMT - Little Dark Age
Grimes - Visions
Sun Kil Moon - Benji
Sampha - Process
Grouper - Ruins
Beach House - 7
Disclousure - Settle
M83 - Harry Up, We Are Dreming
Flying Lotus - You Are Dead
Jorja Smith = Lost & Found
Solange - When I Get Home
St. Vincent - Masseduction
Tame Impala - Currents
Toro y Moi - Samantha
Sufja Steven - Carrie & Lowell
Psychic - Darkside
Crystal Castles - III
Florence & The Machine - Ceremonials
Deafheaven - Sunbather
Blue Sky Black Death - NOIR
King Krule - 6 Feet Benath The Moon
The War On Drugs - Lost Ine The Dream
Slowdive - Slowdive
Frank Ocean - Blonse i Channel Orange
Vampire Weekend - Modern Vampires of the City
Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork
Moderat - II
Bon Iver - 22, A Million
Blood Orange - Negro Swan i Cupid Deluxe
Forest Swords - Engravings
JMSN - Priscilla
FKA Twigs - LP1
The National - Trouble Will Find Me
Lorde - Pure Heroine
MGMT - Little Dark Age
Grimes - Visions
Sun Kil Moon - Benji
Sampha - Process
Grouper - Ruins
Beach House - 7
Disclousure - Settle
M83 - Harry Up, We Are Dreming
Flying Lotus - You Are Dead
Jorja Smith = Lost & Found
Solange - When I Get Home
St. Vincent - Masseduction
Re: Najlepsze albumy dekady
frank ocean- channel orange
flying lotus- cosmogramma
flying lotus- you're dead
kamasi washington- the epic
solange- when i get home
janelle monae- archandroid
thundercat- apocalypse
georgia anne muldrow- overload
raphael saadiq-stone rollin'
flying lotus- cosmogramma
flying lotus- you're dead
kamasi washington- the epic
solange- when i get home
janelle monae- archandroid
thundercat- apocalypse
georgia anne muldrow- overload
raphael saadiq-stone rollin'
Re: Najlepsze albumy dekady
Молчат Дома - Этажи, katuje to codziennie odkąd algorytm youtube mi zaproponował pare miesięcy temu.
LITIGE - Fuite En Avant
i polecam w sumie wszystko z tych dwóch kanałów, bo dużo zajebistych rzeczy tam dają.
a poza tym też często mam sentyment do teen suicide - bad vibes forever
LITIGE - Fuite En Avant
i polecam w sumie wszystko z tych dwóch kanałów, bo dużo zajebistych rzeczy tam dają.
a poza tym też często mam sentyment do teen suicide - bad vibes forever
cztery żubry i dwie kurwy
Re: Najlepsze albumy dekady
Clams Casino - Instrumentals [2011]
SBTRKT - SBTRKT [2011]
The Weeknd - House of Balloons [2011]
TNGHT - TNGHT [2012]
Tame Impala - Lonerism [2012]
Crystal Castles - Crystal Castles II [2012]
GusGus - Arabian Horse [2014]
Andy Scott - Faith in Strangers [2014]
ClockDVA - Clock 2 [2014]
Floating Points - Elaenia [2015]
Stephan Bodzin - Powers of Ten [2015]
Tzusing - A Name out of Place Pt. II [2015]
Jamie xx - In Colour [2015]
Reinier Zonneveld - Megacity Servant [2016]
King Gizzard & The Lizard Wizard - Flying Microtonal Banana [2017]
Gas - Narkopop [2017]
Молчат Дома - Этажи [2018]
Utah? - Bronze [2019]
słabo ugryzłem czasy przedspotifajowe, muszę do tego lepiej przysiąść
SBTRKT - SBTRKT [2011]
The Weeknd - House of Balloons [2011]
TNGHT - TNGHT [2012]
Tame Impala - Lonerism [2012]
Crystal Castles - Crystal Castles II [2012]
GusGus - Arabian Horse [2014]
Andy Scott - Faith in Strangers [2014]
ClockDVA - Clock 2 [2014]
Floating Points - Elaenia [2015]
Stephan Bodzin - Powers of Ten [2015]
Tzusing - A Name out of Place Pt. II [2015]
Jamie xx - In Colour [2015]
Reinier Zonneveld - Megacity Servant [2016]
King Gizzard & The Lizard Wizard - Flying Microtonal Banana [2017]
Gas - Narkopop [2017]
Молчат Дома - Этажи [2018]
Utah? - Bronze [2019]
słabo ugryzłem czasy przedspotifajowe, muszę do tego lepiej przysiąść