napisałem ci wczesniej, a na dodatek zacytowałem swojego posta w którym to wyjasniam - chodzi o podwyższenie bpm do 120, integralną 808kę, half-timową nawijkę czyli instruktaż i podręcznik jak nawijać na tych bitach, do tego umieszczenie twardych narkotyków nie tylko w liryce ale w brzmieniu (polecam wywiad z dj paulem dla vlad tv) - wszystkie te elementy istniały z osobna wczesniej w rapie, ale three 6 mafia wzięła te zabiegi i stworzyła po prostu nowy nurt. Nie wiem czy jest sens tutaj rozkładać cokolwiek na czynniki pierwsze gostku, gdybyś znał historiografię muzyki o której gadamy to byś od razu wiedział, że Mystic Stylez to była czarna owca jak na swoje czasy, nikt spoza południa się tym nie jarał. Ale czas pokazał jak te brzmienie zdominowało rynek - na początku przedostało się do mainstreamu poprzez crunk Lil Johna, potem miałeś cały Nowy Orlean świecących chłopaków z naszyjnikami cash money, a potem to już trap z atlanty na pełnej z TI na czele.
to g-funk, ale to już 1991 rok, w którym NWA miało mało do powiedzenia na ulicy i było mainstreamową na maksa kapelą pokroju KISS
w 91 już było więcej raperów nawijających o gangsterce niż o czymkolwiek innym
Każesz mi cytować oczywistości. Nie chce mi się tera wertykować neta, ale co do Gucciego i T.I. - tego dowiedziałem się z ich konkretnych wypowiedzi z jakiegoś dokumentu o rapie z atlanty, a to, że Lil John mówił że Crunk narodził się w Memphis i podebrał styl od chłopaków z three 6 to jest fakt dosyć znany, tak samo jak to, że eazy e umarł na aids
Trap wywodzi się z Memphis - pogódź się z tym, albo nie zawracaj nikomu dupy swoim naginaniem faktów dokonanych
w sensie ty przespałeś ostatnie 10 lat w rapie i nie słyszałeś follow-upów do three 6 czy jak mam odbierać twojego posta? To może wynikać tylko z tego, że nie jesteś zaznajomiony z płytką. Może zamiast pisać durnowate posty zabierz się za odsłuch to dotrze do ciebie że three 6 jest zdecydowanie najczęściej folowupowaną rzeczą w rapie
dzisiaj jest podświadome a raczej nieświadome, bo to że nawija się w ten sposób na takich bitach wie o tym już każdy małolat, i nie ma on obowiązku wiedzieć kim był Lord Infamous, bo te flow to już jest kanon. Tak samo jak słuchacz ryska peji nie musi wiedzieć, że za wymyślenie boom bapu odpowiedzialny jest Scott La Rock.
Nie mam pojecia na czym polega twoja logika, ale pondro, miłego dalszego kłócenia się z faktami